Tématem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s.. Firma se zabývá stavební činností a neustále se snaží vyhledávat nové zákazníky. V hojném počtu realizuje zakázky pro své investory působící v průmyslových zónách. Proto bylo přáním organizace, a mým hlavním úkolem, vyhledávání průmyslových zón, zjišťování infrastruktury a kontaktů v těchto oblastech včetně podávání informací o stávajících a budoucích investorech. To vše se zaměřením na celou Severní Moravu, kde jsou průmyslové zóny zastoupeny v hojném počtu a firma se snaží o získání většího počtu zakázek a rozšíření své nynější působnosti.
Anotace v angličtině
Theme for bachelors work is an identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. The firm is engaged in building activity and constantly seeks for new customers. It implements new orders in large amount for its investors that are appealing in industrial zones. The organisation desire and my challenge was the reason to search industrial zones, to locate infrastructures and contacts in these zones including information about present and future investors. All is focusing on North Moravia region where the industrial zones are substituted in large amounts. The firm endeavours to obtain larger amounts of orders and to extend its field of action in this region.
Tématem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s.. Firma se zabývá stavební činností a neustále se snaží vyhledávat nové zákazníky. V hojném počtu realizuje zakázky pro své investory působící v průmyslových zónách. Proto bylo přáním organizace, a mým hlavním úkolem, vyhledávání průmyslových zón, zjišťování infrastruktury a kontaktů v těchto oblastech včetně podávání informací o stávajících a budoucích investorech. To vše se zaměřením na celou Severní Moravu, kde jsou průmyslové zóny zastoupeny v hojném počtu a firma se snaží o získání většího počtu zakázek a rozšíření své nynější působnosti.
Anotace v angličtině
Theme for bachelors work is an identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. The firm is engaged in building activity and constantly seeks for new customers. It implements new orders in large amount for its investors that are appealing in industrial zones. The organisation desire and my challenge was the reason to search industrial zones, to locate infrastructures and contacts in these zones including information about present and future investors. All is focusing on North Moravia region where the industrial zones are substituted in large amounts. The firm endeavours to obtain larger amounts of orders and to extend its field of action in this region.
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické a metodologické poznatky k danému tématu.
Proveďte rozbor situace, identifikaci a analýzu cílových skupin zákazníku pro společnost Zlínstav, a. s.
Posuďte úroveň cílových skupin zákazníků a zhodnoťte výsledky analýzy k danému problému.
Navrhněte nejlepší řešení a nové možné cílové skupiny zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. Závěry a výsledky zdůvodněte.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické a metodologické poznatky k danému tématu.
Proveďte rozbor situace, identifikaci a analýzu cílových skupin zákazníku pro společnost Zlínstav, a. s.
Posuďte úroveň cílových skupin zákazníků a zhodnoťte výsledky analýzy k danému problému.
Navrhněte nejlepší řešení a nové možné cílové skupiny zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. Závěry a výsledky zdůvodněte.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing a management. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-08-2.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 203. ISBN 80-7261-010-4.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: 1992. ISBN 80-7059-80-4.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: Ekka, s. 256 . ISBM 80-900015-8-0.
[5] MEFFERT, H. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
[6] McCarthy, E. J., Perreault, W. D. Základy marketingu 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5.
[7] Nash, E. Direkt marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4.
[8] Maruani, L. Abeceda marketingu. 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. ISBN 80-85603-95-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing a management. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-08-2.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 203. ISBN 80-7261-010-4.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: 1992. ISBN 80-7059-80-4.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: Ekka, s. 256 . ISBM 80-900015-8-0.
[5] MEFFERT, H. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
[6] McCarthy, E. J., Perreault, W. D. Základy marketingu 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5.
[7] Nash, E. Direkt marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4.
[8] Maruani, L. Abeceda marketingu. 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. ISBN 80-85603-95-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Proč ve své SWOT analýze řadíte do silných stránek firmy "výborné demografické prostředí"?
2. V "ohroženích" uvádíte změnu sazby daně. Které daně?