Hlavním záměrem této bakalářské práce je provést analýzu současného stavu konkurenční-ho prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. V první části se zabývám teoretic-kými poznatky, které souvisejí s tématem mé bakalářské práce a tím je Analýza konku-renčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE.
V části druhé, praktické se nejdříve věnuji představení firmy, dále pak porovnání s konku-renty. Tato část také obsahuje porterovu analýzu, SWOT analýzu, strategie tržních vůdců, vyzyvatelů, následovatelů a troškaře, nebo také marketingový mix
Anotace v angličtině
The main targed of this bachelor thesis is to make an analysis the present state of competi-tive environment company Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. In the first part I am dealing with theoretical knowledge, related with theme my bachelor thesis and thereby is Analysis competitive environment company Milan Šumbera - AUTOMOTIVE.
In the second part, practical I am introducing company and comparing with competition. This part involves SWOT analysis and strategy of market leaders, challengers, followers and nichers or marketing mix too.
Hlavním záměrem této bakalářské práce je provést analýzu současného stavu konkurenční-ho prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. V první části se zabývám teoretic-kými poznatky, které souvisejí s tématem mé bakalářské práce a tím je Analýza konku-renčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE.
V části druhé, praktické se nejdříve věnuji představení firmy, dále pak porovnání s konku-renty. Tato část také obsahuje porterovu analýzu, SWOT analýzu, strategie tržních vůdců, vyzyvatelů, následovatelů a troškaře, nebo také marketingový mix
Anotace v angličtině
The main targed of this bachelor thesis is to make an analysis the present state of competi-tive environment company Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. In the first part I am dealing with theoretical knowledge, related with theme my bachelor thesis and thereby is Analysis competitive environment company Milan Šumbera - AUTOMOTIVE.
In the second part, practical I am introducing company and comparing with competition. This part involves SWOT analysis and strategy of market leaders, challengers, followers and nichers or marketing mix too.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
Na základě studia odborné literatury proveďte analýzu současného stavu konkurenčního prostředí vybrané firmy.
Vyhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňující činnost firmy.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení pro firmu, kterými by se měla řídit.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
Na základě studia odborné literatury proveďte analýzu současného stavu konkurenčního prostředí vybrané firmy.
Vyhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňující činnost firmy.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení pro firmu, kterými by se měla řídit.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 8. vydání. Victoria Publishing a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[2] MEFFERT, H. Marketing {-} management. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r. o., 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] PŘIBOVÁ, M.Analýza konkurence a trhu. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vydání. ZLÍN: EKKA, 1992, 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r. o., 1996. 456 s. ISBN 80-7169-211-5.
[6] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, a. s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 8. vydání. Victoria Publishing a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[2] MEFFERT, H. Marketing {-} management. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r. o., 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] PŘIBOVÁ, M.Analýza konkurence a trhu. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vydání. ZLÍN: EKKA, 1992, 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, spol. s r. o., 1996. 456 s. ISBN 80-7169-211-5.
[6] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. PRAHA: Grada Publishing, a. s., 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. V kapitole 6.2 uvádíte, že Milan Šumbera započal v r. 2004 s certifikací ISO 9007. Můžete to blíže vysvětlit?
2. Proč uvádíte přílohu P1 a P2, o nichž není v textu žádná zmínka. Můžete je okomentovat?
3. Proč myslíte, že internetový obchod může být přínosem pro firmu tohoto typu?