Analýza aktuálních úvěrových produktů ve firmě CETELEM ČR, a.s., hodnocení jejich postavení na českém trhu, hodnocení jejich efektivnosti , analýza konkurence na českém trhu a následné doporučení na nový typ spotřebitelského úvěru. Marketingový výzkum, postoj studenta k úvěrovým produktům. Jsou uvedeny nové možnosti firmy, jak rozšířit svůj vliv na českém trhu. Analýza konkurence na trhu s úvěrovými kartami a následné doporučení karty pro studenty. Návrh na propagaci, reklama.
Anotace v angličtině
Analyze of actual credit products of The CETELEM ČR company, evaluation their status in the Czech market, evaluation their effectiveness, analysis of competition in the Czech market and resulting recommendation a new type of consumer lending. Marketing research, attitude of a student to consumer lendings.There are possilibities the company,how to spread their impression in the Czech market, which is comming out. Analysis of comeptition in the Czech market with credit cards and resulting recommendation the card to students. Project of propagation, advertisement.
An advertisement, a consumer lending, annual precentage rate expense, a credit card, a percentage rat, an instalement selling, insurance, a marketing research,a personal loan, a credit restrictions, a disponable portmon, a type of a consumer lending, a monthly payment, a guarantee
Rozsah průvodní práce
86 s., 3 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza aktuálních úvěrových produktů ve firmě CETELEM ČR, a.s., hodnocení jejich postavení na českém trhu, hodnocení jejich efektivnosti , analýza konkurence na českém trhu a následné doporučení na nový typ spotřebitelského úvěru. Marketingový výzkum, postoj studenta k úvěrovým produktům. Jsou uvedeny nové možnosti firmy, jak rozšířit svůj vliv na českém trhu. Analýza konkurence na trhu s úvěrovými kartami a následné doporučení karty pro studenty. Návrh na propagaci, reklama.
Anotace v angličtině
Analyze of actual credit products of The CETELEM ČR company, evaluation their status in the Czech market, evaluation their effectiveness, analysis of competition in the Czech market and resulting recommendation a new type of consumer lending. Marketing research, attitude of a student to consumer lendings.There are possilibities the company,how to spread their impression in the Czech market, which is comming out. Analysis of comeptition in the Czech market with credit cards and resulting recommendation the card to students. Project of propagation, advertisement.
An advertisement, a consumer lending, annual precentage rate expense, a credit card, a percentage rat, an instalement selling, insurance, a marketing research,a personal loan, a credit restrictions, a disponable portmon, a type of a consumer lending, a monthly payment, a guarantee
Zásady pro vypracování
Určete aktuální pozici firmy na trhu.
Zjistětě výhodnost a použití baremů.
Analyzujte problémy.
Proveďte marketingový výzkum pro nový typ spotřebitelského úvěru.
Zásady pro vypracování
Určete aktuální pozici firmy na trhu.
Zjistětě výhodnost a použití baremů.
Analyzujte problémy.
Proveďte marketingový výzkum pro nový typ spotřebitelského úvěru.
Seznam doporučené literatury
[1] VYSEKALOVÁ, Jitka, Mikeš, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. 121 s. ISBN 8024705575.
[2] GERARD, J. Tellis ; [z amerického originálu přeložila Lidmila Janečková ... [et al.]]. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
[3] DOMBROVSKÁ, Petra. Reklama z hlediska soukromého a veřejného práva. Olomouc: Univerzita Palackého. Právnická fakulta, 2006. 97 s.
[4] HECZKOVÁ, Miroslava. Marketing: distanční studijní opora. 1. vyd., Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obch. podnik. fak. v Karviné, 2004. ISBN 8072482394.
[5] SYNEK, Miloslav a kolektiv. Manažerská ekonomika. 3. přeprac. a aktual. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 466 s. ISBN 802470515X.
Seznam doporučené literatury
[1] VYSEKALOVÁ, Jitka, Mikeš, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. 121 s. ISBN 8024705575.
[2] GERARD, J. Tellis ; [z amerického originálu přeložila Lidmila Janečková ... [et al.]]. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 8071699977.
[3] DOMBROVSKÁ, Petra. Reklama z hlediska soukromého a veřejného práva. Olomouc: Univerzita Palackého. Právnická fakulta, 2006. 97 s.
[4] HECZKOVÁ, Miroslava. Marketing: distanční studijní opora. 1. vyd., Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obch. podnik. fak. v Karviné, 2004. ISBN 8072482394.
[5] SYNEK, Miloslav a kolektiv. Manažerská ekonomika. 3. přeprac. a aktual. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 466 s. ISBN 802470515X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jakým způsobem probíhalo dotazníkové šetření? Jaká byla návratnost dotazníků?
2. Jak zjistíte, že Váš klient nemá už úvěr u jiné finanční instituce?