ABSTRAKT
Analýza komunikačního mixu ve firmě QISO-Mirais, s.r.o., hodnocení jeho efektivnosti a následné doporučení na jeho zdokonalení, popř. změnu. Analýza je zaměřena na propagaci firmy pomocí různých druhů reklamy, především internetové a na využívání přímého marketingu v oslovování potencionálních zákazníků. Dále jsou uvedeny další možné metody komunikace se zákazníkem, kterých firma doposud nevyužívá, ale vzhledem k jejímu zaměření jsou pro ni velice vhodné a jejich následná implementace do marketingové strategie společnosti.
Anotace v angličtině
Analyze of communications mix in company QISO-Mirais, Ltd, evaluation of efficiency and recommendations to make them better, or its change. Analyze is target on propagation company with help of different type of advertisement, at the first line over the Internet and in the second line by use direct marketing. Next are listed types of communications methods which company doesn’t use at nowadays, but which are very effective. On the end there are listed some advice for their implementation into marketing strategy of company QISO-Mirais, Ltd.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, komunikační média, internetová prezentace, search engine marketing a optimalization, benchmarking, podpora prodeje, affiliate program, osobní prodej, public relations, přímý marketing, virální email marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertisement, communication media, internet presentation
search engine marketing and optimalization, benchmarking, sales promotion, affiliate program, personal selling, public relations, direct marketing, virus email marketing
Rozsah průvodní práce
63 s., 24 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
ABSTRAKT
Analýza komunikačního mixu ve firmě QISO-Mirais, s.r.o., hodnocení jeho efektivnosti a následné doporučení na jeho zdokonalení, popř. změnu. Analýza je zaměřena na propagaci firmy pomocí různých druhů reklamy, především internetové a na využívání přímého marketingu v oslovování potencionálních zákazníků. Dále jsou uvedeny další možné metody komunikace se zákazníkem, kterých firma doposud nevyužívá, ale vzhledem k jejímu zaměření jsou pro ni velice vhodné a jejich následná implementace do marketingové strategie společnosti.
Anotace v angličtině
Analyze of communications mix in company QISO-Mirais, Ltd, evaluation of efficiency and recommendations to make them better, or its change. Analyze is target on propagation company with help of different type of advertisement, at the first line over the Internet and in the second line by use direct marketing. Next are listed types of communications methods which company doesn’t use at nowadays, but which are very effective. On the end there are listed some advice for their implementation into marketing strategy of company QISO-Mirais, Ltd.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, komunikační média, internetová prezentace, search engine marketing a optimalization, benchmarking, podpora prodeje, affiliate program, osobní prodej, public relations, přímý marketing, virální email marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertisement, communication media, internet presentation
search engine marketing and optimalization, benchmarking, sales promotion, affiliate program, personal selling, public relations, direct marketing, virus email marketing
Zásady pro vypracování
Nastudujte komplexní informace týkající se komunikačního mixu.
Proveďte rozbor firemního komunikačního mixu.
Zhodnoťte výsedky a způsoby komunikace, posuďte jejich úroveň.
Zpracovat návrh vedoucí ke zvýšení efektivnosti komunikace ve firmě Qiso- Mirais.
Zásady pro vypracování
Nastudujte komplexní informace týkající se komunikačního mixu.
Proveďte rozbor firemního komunikačního mixu.
Zhodnoťte výsedky a způsoby komunikace, posuďte jejich úroveň.
Zpracovat návrh vedoucí ke zvýšení efektivnosti komunikace ve firmě Qiso- Mirais.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s.
[2] VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi. Vyd. 2., upr. Praha: Omega, 2006. 128 s. ISBN 80-903726-0-0.
[3] KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
[4] CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 3., aktualiz. vyd. Praha: Bankovní institut-vysoká škola, 2002. 213 s. ISBN 80-7265-049-1.
[5] RESSELL-JONES, Neil. Marketing. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. 128 s. ISBN 80-7367-008-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s.
[2] VÁŇA, Petr. Jak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi. Vyd. 2., upr. Praha: Omega, 2006. 128 s. ISBN 80-903726-0-0.
[3] KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
[4] CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 3., aktualiz. vyd. Praha: Bankovní institut-vysoká škola, 2002. 213 s. ISBN 80-7265-049-1.
[5] RESSELL-JONES, Neil. Marketing. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. 128 s. ISBN 80-7367-008-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Proč v osnově uvádíte strukturu organizace (v kap. 4.2), která v textu vůbec není?
2. Který článek komunikačního mixu firmy byste vyhodnotil jako nejslabší a proč?