Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu destinace. Stanovuje teoretická východiska propagace země v cestovním ruchu a v praktické části analyzuje činnost agentury CzechTourism. Na tomto základě je pak postaven návrh strategie propagace České republiky v zahraničí a budování její image jako atraktivní destinace. Součástí řešení jsou varianty tvorby silné identity a osobnosti marketingové značky ČR.
Anotace v angličtině
The Master Thesis deals with Marketing of a destination. It defines the essential theoretical guidelines for promotion of any country in the travel industry. In the analytical part it examines activities of the CzechTourism agency. Comparing theory with practical findings formed the basis for a strategy proposal. The creative solution offers several options for developing strong identity and personality of the Czech republic brand. The main objective is to introduce the country as an attractive destination
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu destinace. Stanovuje teoretická východiska propagace země v cestovním ruchu a v praktické části analyzuje činnost agentury CzechTourism. Na tomto základě je pak postaven návrh strategie propagace České republiky v zahraničí a budování její image jako atraktivní destinace. Součástí řešení jsou varianty tvorby silné identity a osobnosti marketingové značky ČR.
Anotace v angličtině
The Master Thesis deals with Marketing of a destination. It defines the essential theoretical guidelines for promotion of any country in the travel industry. In the analytical part it examines activities of the CzechTourism agency. Comparing theory with practical findings formed the basis for a strategy proposal. The creative solution offers several options for developing strong identity and personality of the Czech republic brand. The main objective is to introduce the country as an attractive destination
1. V úvodní části zhodnoťte současný stav propagace České republiky v zahraničí a stanovte základní hypotézu v oblasti budování image České republiky jako značky.
2. V teoreticko - metodologické části zhodnoťte význam vize pro cíle externí a interní komunikace. Charakterizujte důležitost identity značky. Určete teoretická východiska strategie propagace v dané oblasti.
3. V analytické části popište a zhodnoťte aktivity agentury CzechTourism.
4. Navrhněte modelový projekt strategie propagace České republiky - vize, cíle, národní produkty, průzkumy, strategie komunikace.
Zásady pro vypracování
1. V úvodní části zhodnoťte současný stav propagace České republiky v zahraničí a stanovte základní hypotézu v oblasti budování image České republiky jako značky.
2. V teoreticko - metodologické části zhodnoťte význam vize pro cíle externí a interní komunikace. Charakterizujte důležitost identity značky. Určete teoretická východiska strategie propagace v dané oblasti.
3. V analytické části popište a zhodnoťte aktivity agentury CzechTourism.
4. Navrhněte modelový projekt strategie propagace České republiky - vize, cíle, národní produkty, průzkumy, strategie komunikace.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J.: Marketing pro evropský trh, Praha, Grada Publishing 2003
SMITH, PAUL: Moderní marketing, Praha, Computer Press 2000
OGILVY, D.: Vyznání muže reklamy. Praha, Management Press 1995
CHULTZ, D. E., Moderní reklama - umění zaujmout, Praha, Grada Publishing 1995
TELLIS, J. T., Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada Publishing 2000
TOSCANI, O., Reklama je navonění zdechlina, Praha, Slovart 1996
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁROVÁ, R., Psychologie reklamy, Praha, Grada Publishing 2002
Interní materiály agentury CzechTourism
Marketing & Media
Strategie
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J.: Marketing pro evropský trh, Praha, Grada Publishing 2003
SMITH, PAUL: Moderní marketing, Praha, Computer Press 2000
OGILVY, D.: Vyznání muže reklamy. Praha, Management Press 1995
CHULTZ, D. E., Moderní reklama - umění zaujmout, Praha, Grada Publishing 1995
TELLIS, J. T., Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada Publishing 2000
TOSCANI, O., Reklama je navonění zdechlina, Praha, Slovart 1996
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁROVÁ, R., Psychologie reklamy, Praha, Grada Publishing 2002