Moje bakalářská práce ''Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně‘‘ je zaměřena na zjištění konkurenčního postavení cestovní kanceláře na trhu a návrhu jak zlepšit toto postavení. Vypracovaná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky, které působí na samotný chod cestovní kanceláře a identifikuje možné příležitosti a hrozby v okolním prostředí. Uskutečnila jsem analýzu konkurenčních cestovních kanceláří ve Zlíně a na základě zjištěných a zpracovaných informací jsem doporučila cestovní kanceláři opatření vedoucí ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s work ''The competitive analysis of Zlíntour trips travel agency in Zlín‘‘ is aimed at findings of standing of competitive travel agencies in Zlín and the suggestion how to improve standing of Zlíntrour trips travel agency. My SWOT analysis shows the strengths, weeaknesses, threats and opportunities of the travel agency. Then
I made analysis of the other travel agencies in Zlín. Based on the main inequalities showed by the analysis, I suggested by the end of my work, steps that should be taken to improve company’s competitivity and its positioning ot its market.
Moje bakalářská práce ''Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně‘‘ je zaměřena na zjištění konkurenčního postavení cestovní kanceláře na trhu a návrhu jak zlepšit toto postavení. Vypracovaná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky, které působí na samotný chod cestovní kanceláře a identifikuje možné příležitosti a hrozby v okolním prostředí. Uskutečnila jsem analýzu konkurenčních cestovních kanceláří ve Zlíně a na základě zjištěných a zpracovaných informací jsem doporučila cestovní kanceláři opatření vedoucí ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s work ''The competitive analysis of Zlíntour trips travel agency in Zlín‘‘ is aimed at findings of standing of competitive travel agencies in Zlín and the suggestion how to improve standing of Zlíntrour trips travel agency. My SWOT analysis shows the strengths, weeaknesses, threats and opportunities of the travel agency. Then
I made analysis of the other travel agencies in Zlín. Based on the main inequalities showed by the analysis, I suggested by the end of my work, steps that should be taken to improve company’s competitivity and its positioning ot its market.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte konkurenční prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips.
Proveďte analýzu konkurenčních cestovních kanceláří ve Zlíně.
Na základě provedené analýzy doporučte firmě opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
Na základě studia literatury analyzujte konkurenční prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips.
Proveďte analýzu konkurenčních cestovních kanceláří ve Zlíně.
Na základě provedené analýzy doporučte firmě opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[2] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a. s., 1995. 485 s. ISBN 80-85605-90-2.
[3] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] KUNĚŠOVÁ, E., NEDVĚDOVÁ, A. Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 208 s. ISBN 80-85623-32-3.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[2] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a. s., 1995. 485 s. ISBN 80-85605-90-2.
[3] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] KUNĚŠOVÁ, E., NEDVĚDOVÁ, A. Technika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 208 s. ISBN 80-85623-32-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Které prvky marketingového mixu služeb byste doporučila jako další případná kritéria pro hodnocení konkurence?
2. Podle jakého klíče jste vybírala uvedené CK?