- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s. r. o.
Hlavní téma v angličtině
Telemarketing as an instrument of getting new clients for the advertise company Danex Ltd.
Název dle studenta
Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Anotace
Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku '' Spokojenost s reklamními agenturami‘‘. Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o.
Anotace v angličtině
In my work I help with searching the new clients for advertise company Danex Ltd. I used telemarketing as an instrument for getting the new clients. I created the database of the firms. By the telephone I spoke to the potential clients. I cooperated with them for filling the questionary '' Content with services of the advertising agencies.‘‘ On the basis of this telephone talk was send the product catalogue of Danex Ltd to this firms.
Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku '' Spokojenost s reklamními agenturami‘‘. Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o.
Anotace v angličtině
In my work I help with searching the new clients for advertise company Danex Ltd. I used telemarketing as an instrument for getting the new clients. I created the database of the firms. By the telephone I spoke to the potential clients. I cooperated with them for filling the questionary '' Content with services of the advertising agencies.‘‘ On the basis of this telephone talk was send the product catalogue of Danex Ltd to this firms.
Prostudujte doporučenou literaturu k danému problému.
Vytvořte seznam potencionálních zákazníků z oblasti Moravy a Slezska.
Proveďte průzkum pomocí telefonického dotazovaní s náhodně vybranými podniky.
Zhodnoťte výsledky průzkumu a přínosy pro firmu Danex s. r. o.
Zásady pro vypracování
Prostudujte doporučenou literaturu k danému problému.
Vytvořte seznam potencionálních zákazníků z oblasti Moravy a Slezska.
Proveďte průzkum pomocí telefonického dotazovaní s náhodně vybranými podniky.
Zhodnoťte výsledky průzkumu a přínosy pro firmu Danex s. r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] NASH, E. Direkt marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[2] DE PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.nl{}
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] SCHWARZ, O. Efektivní marketing - taktika podnikání. Praha: Grada, 1992. 144 s. ISBN 80-85424-84-3.
Seznam doporučené literatury
[1] NASH, E. Direkt marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
[2] DE PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.nl{}
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] SCHWARZ, O. Efektivní marketing - taktika podnikání. Praha: Grada, 1992. 144 s. ISBN 80-85424-84-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jaké další nástroje direct marketingu (kromě telemarketingu) byste doporučila firmě Danex k využití?
2. Jak jste uvažovala při vyhodnocování dotazníků o firmách, které "neodpovídaly"? Jaké mohly být důvody pro takovou reakci?