V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a. s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek.
Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis I focused on analysis of marketing of services in TRADIX UH, plc. The company deals with a wide range of building materials, building chemistry, tool kit, mechanization and work aids.
The purpose of this thesis is to cary out a detailed analysis, evaluate an existing marketing mix of services and then to suggest solution to weaknesses of the company. These improvements will increase effectivness of marketing activities.
Klíčová slova
Služby, marketingový mix služeb, produkt, cena, místo, propagace, materiální prostředí, lidé, procesy, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Services, marketing mix of services, product, price, place, promotion, material events, people, process, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
85 s., 3 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a. s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek.
Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis I focused on analysis of marketing of services in TRADIX UH, plc. The company deals with a wide range of building materials, building chemistry, tool kit, mechanization and work aids.
The purpose of this thesis is to cary out a detailed analysis, evaluate an existing marketing mix of services and then to suggest solution to weaknesses of the company. These improvements will increase effectivness of marketing activities.
Klíčová slova
Služby, marketingový mix služeb, produkt, cena, místo, propagace, materiální prostředí, lidé, procesy, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Services, marketing mix of services, product, price, place, promotion, material events, people, process, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k problematice marketingu služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb v podniku.
Proveďte zhodnocení výsledků analýzy marketingového mixu služeb porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících efektivnost podniku.
Na základě výsledků SWOT analýzy navrhněte zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a. s., včetně ekonomických dopadů.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k problematice marketingu služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb v podniku.
Proveďte zhodnocení výsledků analýzy marketingového mixu služeb porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících efektivnost podniku.
Na základě výsledků SWOT analýzy navrhněte zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a. s., včetně ekonomických dopadů.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 S. ISBN 80-247-0016-6.
[2] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: UTB-Academia centrum Zlín, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] Mc CARTHY, E. J., PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[6] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 200. 518 s. ISBN 80-7226252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 S. ISBN 80-247-0016-6.
[2] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: UTB-Academia centrum Zlín, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] Mc CARTHY, E. J., PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[6] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 200. 518 s. ISBN 80-7226252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Navrhujete řadu nápravných opatření, u kterých sama tvrdíte, že si je netroufáte ekonomicky zhodnotit. Zdůvodněte své stanovisko.
2. Uveďte, zda firma prováděla doposud monitorování spokojenosti zákazníků a jakým způsobem?