In my thesis I am concerned with a low calorie market analysis in Great Britain, focusing on Greencore which is attempting to penetrate into the market. I pay attention especially to water, soup and chilled meals, because they are the most attractive categories for Greencore concerning profitability. During my placement in TNS, I was preparing monthly reports for the company about the performance of their products. The source for the analysis was the data collected from the household panel called TNS Worldpanel.
Anotace v angličtině
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou trhu s nízkokalorickými produkty ve Velké Británii a zaměřuji se na vybrané výrobky společnosti Greencore, která má zájem na tento trh proniknout. Pozornost věnuji hlavně vodě, polévkám a chlazeným jídlům, protože ty jsou pro Greencore z hlediska ziskovosti nejpřitažlivější. Pro společnost jsem po dobu své praxe ve firmě TNS připravovala měsíční přehled prodeje jejich výrobků. Zdroji pro analý-zu trhu byla data získaná z panelu domácností TNS Worlpdanel.
In my thesis I am concerned with a low calorie market analysis in Great Britain, focusing on Greencore which is attempting to penetrate into the market. I pay attention especially to water, soup and chilled meals, because they are the most attractive categories for Greencore concerning profitability. During my placement in TNS, I was preparing monthly reports for the company about the performance of their products. The source for the analysis was the data collected from the household panel called TNS Worldpanel.
Anotace v angličtině
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou trhu s nízkokalorickými produkty ve Velké Británii a zaměřuji se na vybrané výrobky společnosti Greencore, která má zájem na tento trh proniknout. Pozornost věnuji hlavně vodě, polévkám a chlazeným jídlům, protože ty jsou pro Greencore z hlediska ziskovosti nejpřitažlivější. Pro společnost jsem po dobu své praxe ve firmě TNS připravovala měsíční přehled prodeje jejich výrobků. Zdroji pro analý-zu trhu byla data získaná z panelu domácností TNS Worlpdanel.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Proveďte průzkum trhu s nízkokalorickými výrobky ve Velké Británii v roce 2006.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu.
Zpracujte návrh doporučení pro firmu Greencore, která jí umožní získat postavení na daném trhu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Proveďte průzkum trhu s nízkokalorickými výrobky ve Velké Británii v roce 2006.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu.
Zpracujte návrh doporučení pro firmu Greencore, která jí umožní získat postavení na daném trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management. 12 ed. Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.
[2] CHISNALL, P. Marketing research. McGraw-Hill Education, 2005. ISBN 0077108124.
[3] CHURCHILL, G. A. Basic marketing research. Harcount, 2001. ISBN 0-03-021104-2.
[4] WILSON, A. Marketing research An Integrated Approach. Pearson Prentice Hall, 2003. ISBN 0-273-65113-7.
[5] ZIKMUND, W. G. Essentials of marketing research. Thomson South-Western, 2003. ISBN 0-324-18257-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management. 12 ed. Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.
[2] CHISNALL, P. Marketing research. McGraw-Hill Education, 2005. ISBN 0077108124.
[3] CHURCHILL, G. A. Basic marketing research. Harcount, 2001. ISBN 0-03-021104-2.
[4] WILSON, A. Marketing research An Integrated Approach. Pearson Prentice Hall, 2003. ISBN 0-273-65113-7.
[5] ZIKMUND, W. G. Essentials of marketing research. Thomson South-Western, 2003. ISBN 0-324-18257-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jakým způsobem společnosti vybírá nové zájemce - rodiny ochotné spolupracovat? Je dosavadní motivační program se systémem poukázek efektivní?
2. Jaký je Váš názor na zřízení ministerstva pro fitnes briskou vládou ke snížení obezity?