Cílem bakalářské práce bylo zabývat se mírou spokojenosti žáků a rodičů základní školy Trávníky Otrokovice pomocí dotazníkového šetření. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky, které kladou důraz na uspokojení rodičů a žáků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné publikace týkající se dotazníkového šetření a internetové stránky. V praktické části práce jsou zpracovány informace získané marketingovým výzkumem. Výsledky dotazníkového šetření jsem konkrétně analyzovala. Součást práce tvoří doporučení, která by mohli základní škole pomoci k zvýšení věrných žáků a rodičů.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor work was find out value of parent´s and learner´s satisfaction with primary school Trávníky Otrokovice through guestionnaire inguiry. Thie thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of this work there are elaborate literary information that point out at the importace of parents and learners. The sources, which I used were the specialized publications of guestionnaire inguiry and websites on the internet. In the practical part of the work there are elaborate data received from the survey of customer´s satisfaction. The results of guestionnaire inguiry were concretely analyzed. A part of work there are recommendations, which could primary school help to stabilization or increase he number of loyal learners and parents.
Klíčová slova
základní škola, spokojenost rodičů a žáků, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
primary school, parent´s and learner´s satisfactions, marketing research, guestionnaire
Rozsah průvodní práce
55 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bylo zabývat se mírou spokojenosti žáků a rodičů základní školy Trávníky Otrokovice pomocí dotazníkového šetření. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky, které kladou důraz na uspokojení rodičů a žáků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné publikace týkající se dotazníkového šetření a internetové stránky. V praktické části práce jsou zpracovány informace získané marketingovým výzkumem. Výsledky dotazníkového šetření jsem konkrétně analyzovala. Součást práce tvoří doporučení, která by mohli základní škole pomoci k zvýšení věrných žáků a rodičů.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor work was find out value of parent´s and learner´s satisfaction with primary school Trávníky Otrokovice through guestionnaire inguiry. Thie thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of this work there are elaborate literary information that point out at the importace of parents and learners. The sources, which I used were the specialized publications of guestionnaire inguiry and websites on the internet. In the practical part of the work there are elaborate data received from the survey of customer´s satisfaction. The results of guestionnaire inguiry were concretely analyzed. A part of work there are recommendations, which could primary school help to stabilization or increase he number of loyal learners and parents.
Klíčová slova
základní škola, spokojenost rodičů a žáků, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
primary school, parent´s and learner´s satisfactions, marketing research, guestionnaire
Zásady pro vypracování
Poznatky a znalosti z odborné literatury v oboru marketingového průzkumu.
Sestavte dotazník s cílem zjistit míru spokojenosti a případně potřeb rodičů a žáků ZŠ Trávníky Otrokovice.
Proveďte vyhodnocení dotazníkového šetření.
Vyslovte doporučení a závěry vyplývající z dotazníkového šetření a stanovte cíle k dosažení vyšší spokojenosti respondentů.
Zásady pro vypracování
Poznatky a znalosti z odborné literatury v oboru marketingového průzkumu.
Sestavte dotazník s cílem zjistit míru spokojenosti a případně potřeb rodičů a žáků ZŠ Trávníky Otrokovice.
Proveďte vyhodnocení dotazníkového šetření.
Vyslovte doporučení a závěry vyplývající z dotazníkového šetření a stanovte cíle k dosažení vyšší spokojenosti respondentů.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
[2] ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum, Metodologie a aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1998. ISBN 80-7079-394-5.
[3] HAGUE, Paul. Průzkum trhu. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
[4] HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
[5] RYMEŠOVÁ, Jana. Škola bez tajemství (aneb co by rodiče měli vědět o škole). Praha: Portál, 1993. ISBN 80-85570-32-7.
[6] http://www.ucitelskenoviny.cz/diskuze.php
[7] http://www.rvp.cz/clanek
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
[2] ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum, Metodologie a aplikace. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1998. ISBN 80-7079-394-5.
[3] HAGUE, Paul. Průzkum trhu. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
[4] HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
[5] RYMEŠOVÁ, Jana. Škola bez tajemství (aneb co by rodiče měli vědět o škole). Praha: Portál, 1993. ISBN 80-85570-32-7.
[6] http://www.ucitelskenoviny.cz/diskuze.php
[7] http://www.rvp.cz/clanek
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Kolik žáků má škola celkem a kolik se dotazníkového šetření zúčastnilo?
2. Jak vedení školy naložilo s výsledky dotazníkového šetření? Jaké oblasti byste doporučila prozkoumat podrobněji?
3. Z jakých zdrojů jste čerpala informace pro charakteristiku školy?