Cílem této bakalářské práce je marketingový průzkum klimatu školy. Průzkum byl proveden na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické ve Zlíně v průběhu května 2006. Dotazníkovým šetřením byly zjišťovány názory studentů, jejich rodičů a učitelů na jednotlivé faktory, které ovlivňují klima školy. Výsledky byly vyhodnoceny a byly navrženy opatření v problematických oblastech klimatu školy. Nakonec byly výsledky předány vedení školy k podrobnější analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is school climate marketing research. The research was conducted at The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín in May 2006. Opinions of students, their parents and teachers about factors which affect the school climate, were obtained through a survey. Then the results were analysed and some measures were proposed for the improvement of the school climate. As the final step, the results were handed over to the school management for more detailed analysis.
Klíčová slova
škola, klima školy, prostředí školy, marketingový průzkum
Klíčová slova v angličtině
school, school climate, school background, marketing research
Rozsah průvodní práce
80 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
IT
Anotace
Cílem této bakalářské práce je marketingový průzkum klimatu školy. Průzkum byl proveden na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické ve Zlíně v průběhu května 2006. Dotazníkovým šetřením byly zjišťovány názory studentů, jejich rodičů a učitelů na jednotlivé faktory, které ovlivňují klima školy. Výsledky byly vyhodnoceny a byly navrženy opatření v problematických oblastech klimatu školy. Nakonec byly výsledky předány vedení školy k podrobnější analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is school climate marketing research. The research was conducted at The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín in May 2006. Opinions of students, their parents and teachers about factors which affect the school climate, were obtained through a survey. Then the results were analysed and some measures were proposed for the improvement of the school climate. As the final step, the results were handed over to the school management for more detailed analysis.
Klíčová slova
škola, klima školy, prostředí školy, marketingový průzkum
Klíčová slova v angličtině
school, school climate, school background, marketing research
Zásady pro vypracování
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické zdroje k danému tématu.
Proveďte průzkum klimatu školy pomocí dotazníkového šetření.
Zhodnoťte výsledky průzkumu.
Na základě výsledků průzkumu navrhněte doporučení pro školu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické zdroje k danému tématu.
Proveďte průzkum klimatu školy pomocí dotazníkového šetření.
Zhodnoťte výsledky průzkumu.
Na základě výsledků průzkumu navrhněte doporučení pro školu.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, J. Marketing školy. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1996. 384 s. ISBN 80-2200-8-8.
[2] PŘIBOVÁ, M. a kolektiv. Marketingový průzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[3] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] KOTLER, P. Marketing - Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, J. Marketing školy. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1996. 384 s. ISBN 80-2200-8-8.
[2] PŘIBOVÁ, M. a kolektiv. Marketingový průzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[3] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] KOTLER, P. Marketing - Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jakým způsobem navrhujete zveřejnit výsledky průzkumu školního klimatu?
2. Jak by mělo vedení školy pracovat se závěry z tohoto průzkumu?
3. Otázka spravedlnosti je hodnocena vždy nejhůře. Co byste doporučil vedení z pohledu studenta?
4. V jakém časovém horizontu navrhujete toto šetření opakovat?