V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s. r. o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s. r. o.
Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů atd. Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu.
Anotace v angličtině
In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s. r. o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s. r. o.
This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts direct mail campaign, phonemarketing, organizing of training new partners and giveaways for these partners, suggestion of new web sites, posters, retail catalogues etc. The aim of this campaign is attract new customers, increase sale profits and improve position on the market.
Advertising agency, marketing planning, advertising campaign, direct mail, phonemarketing, sponsorship, press release, the fair Tendence.
Rozsah průvodní práce
81 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s. r. o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s. r. o.
Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů atd. Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu.
Anotace v angličtině
In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s. r. o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s. r. o.
This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts direct mail campaign, phonemarketing, organizing of training new partners and giveaways for these partners, suggestion of new web sites, posters, retail catalogues etc. The aim of this campaign is attract new customers, increase sale profits and improve position on the market.
Advertising agency, marketing planning, advertising campaign, direct mail, phonemarketing, sponsorship, press release, the fair Tendence.
Zásady pro vypracování
K dané problematice zvoleného tématu BP prostudujte odbornou literaturu,uveďte teoretické poznatky, východiska a zásady řešení problému.
V souvislosti se získáním teoretických poznatků proveďte rozbor současné situace ve firmě, navrhněte základní postupy pro stanovení marketingového plánu a tvorbu reklamní kamapaně.
Navrhněte podzimní reklamní kamapaň firmy AHORN CZ, s. r. o. jako základ pro tvorbu marketingového plánu této společnosti.
Analyzujte dosažené výsledky a uveďte závěry a doporučení vyplývající z Vašeho navrhovaného řešení směřující ke zlepšení současného postavení firmy na trhu.
Zásady pro vypracování
K dané problematice zvoleného tématu BP prostudujte odbornou literaturu,uveďte teoretické poznatky, východiska a zásady řešení problému.
V souvislosti se získáním teoretických poznatků proveďte rozbor současné situace ve firmě, navrhněte základní postupy pro stanovení marketingového plánu a tvorbu reklamní kamapaně.
Navrhněte podzimní reklamní kamapaň firmy AHORN CZ, s. r. o. jako základ pro tvorbu marketingového plánu této společnosti.
Analyzujte dosažené výsledky a uveďte závěry a doporučení vyplývající z Vašeho navrhovaného řešení směřující ke zlepšení současného postavení firmy na trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing, management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s.ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOBERA, P. Reklama & Marketing '95. 1. vyd. Praha: DIMAR direct marketing, 1995.788 s.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Zlín, Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 208s. ISBN 80-245-0902-4.
[5] COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 7169-641-2.
[6] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
[7] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[8] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing, management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s.ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOBERA, P. Reklama & Marketing '95. 1. vyd. Praha: DIMAR direct marketing, 1995.788 s.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Zlín, Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. 208s. ISBN 80-245-0902-4.
[5] COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 7169-641-2.
[6] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
[7] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[8] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
1 složka na dokumenty, 1 katalog nových výrobků, 2 letáky, 1 záložka
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vysvětlete pojem "spřažené slevy".
2. Vysvětlete text kap. 2.4.7 na str. 45 - 46 (nemá souvislost).
3. Které konkrétní činnosti jste ve firmě vykonávala v rámci tvorby reklamní kampaně?
4. Jaký efekt bude mít Vámi navrhovaná soutěž pro prodavače v partnerských prodejnách?