Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma ''Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a. s.‘‘, kde se budu zabývat spokojeností zákazníků této společnosti. V teoretické části budu zjišťovat, kdo jsou typičtí zákazníci společnosti BORS Břeclav a. s. a jak pro ně vytvořit prostředí zaměřené na jejich spokojenost. Cílem druhé části práce je na základě dotazníkového šetření zjišťovat nejen silné a slabé stránky společnosti, ale hlavně názory a postoje zákazníků ke společnosti BORS Břeclav a. s.
Anotace v angličtině
I have chosen theme ''Customer measurement satisfaction of the stock company BORS Břeclav‘‘ for my Bachelor work, where I will deal with customer satisfaction.
In the theoretical part I will find out typical customers of the stock company BORS Břeclav and ways of creating the ideal environment for customers’ satisfaction. The main goal of the second part is find out not only strengths and weaknesses of the company thanks to questionnaire, but customers’ opinions and attitudes to stock company BORS Břeclav
as well.
Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma ''Měření spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a. s.‘‘, kde se budu zabývat spokojeností zákazníků této společnosti. V teoretické části budu zjišťovat, kdo jsou typičtí zákazníci společnosti BORS Břeclav a. s. a jak pro ně vytvořit prostředí zaměřené na jejich spokojenost. Cílem druhé části práce je na základě dotazníkového šetření zjišťovat nejen silné a slabé stránky společnosti, ale hlavně názory a postoje zákazníků ke společnosti BORS Břeclav a. s.
Anotace v angličtině
I have chosen theme ''Customer measurement satisfaction of the stock company BORS Břeclav‘‘ for my Bachelor work, where I will deal with customer satisfaction.
In the theoretical part I will find out typical customers of the stock company BORS Břeclav and ways of creating the ideal environment for customers’ satisfaction. The main goal of the second part is find out not only strengths and weaknesses of the company thanks to questionnaire, but customers’ opinions and attitudes to stock company BORS Břeclav
as well.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
Na základě studia odborné literatury zhodnoťte přednosti a nedostatky úrovně současného stavu marketingu ve společnosti BORS Břeclav a. s.
Realizujte dotazníkové šetření společnosti BORS Břeclav a. s.
Analyzujte zjištěná data a zhodnoťte současný stav.
Vyslovte doporučení a závěry pro zlepšení komunikace se společností BORS Břeclav a. s.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
Na základě studia odborné literatury zhodnoťte přednosti a nedostatky úrovně současného stavu marketingu ve společnosti BORS Břeclav a. s.
Realizujte dotazníkové šetření společnosti BORS Břeclav a. s.
Analyzujte zjištěná data a zhodnoťte současný stav.
Vyslovte doporučení a závěry pro zlepšení komunikace se společností BORS Břeclav a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 509 s. ISBN 80-7226262-1.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2. [4] SVĚTLÍK, J. Marketing {-} Cesta k trhu. 2. vyd. Plzeň, 2005. 256 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[6] McCARTHY, J. E., PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[7] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum {-} Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[8] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 719 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 509 s. ISBN 80-7226262-1.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2. [4] SVĚTLÍK, J. Marketing {-} Cesta k trhu. 2. vyd. Plzeň, 2005. 256 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[6] McCARTHY, J. E., PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[7] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum {-} Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[8] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 719 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Kdo provádí dotazníkové šetření?
2. Vysvětlete výsledek šetření u otázek 7 - 9.
3. Jak bude firma řešit stížnosti na špatné chování řidičů k cestujícím? Myslíte, že fin. postih je tím nejsprávnějším řešením?
4. Tvrdíte, že propagační kampaň je velmi zdrařilá, ale např. propag. letáky se líbily pouze 30 osobám ze 170. Vysvětlete.