Hlavnou myšlienkou bakalárskej práce je vytvoriť návod na "lepší život". Všetky informácie, ktoré táto práca poskytuje pomáhajú pochopiť pomery súčasnej generácie mladých ľudí, ich radosti aj starosti. Približuje ich spôsob života, a s pomocou psychológie pocitov šťastia, prináša možnosti jeho zlepšenia.
V praktickej časti sa venujem vytvoreniu kolekcie, ktorá má za úlohu motivovať svojho nositeľa k väčšej snahe a lepším výsledkom. Ale hlavne mu má pomôcť dosiahnuť pocit naplneného, vyváženého a zmysluplného života.
Anotace v angličtině
The main idea of my bachelor thesis is to create a guide for a "better life". All information provided by this work helps to understand conditions of the current generation of young people, their joys and concerns. It explains their way of life and, with help of psychology of feelings of happiness, brings up possibilities to improve it.
In its practical part, I focus on creating a collection with the objective to motivate the wearer to make more efforts and reach better results. But mainly, it should help him to achieve a feeling of fulfilled, balance and meaningful life.
Klíčová slova
Generácia Y, milenialisti, šťastie, rovnováha, zmysel
Klíčová slova v angličtině
Generácia Y, millennials, happiness, balance, meaning
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
SK
Anotace
Hlavnou myšlienkou bakalárskej práce je vytvoriť návod na "lepší život". Všetky informácie, ktoré táto práca poskytuje pomáhajú pochopiť pomery súčasnej generácie mladých ľudí, ich radosti aj starosti. Približuje ich spôsob života, a s pomocou psychológie pocitov šťastia, prináša možnosti jeho zlepšenia.
V praktickej časti sa venujem vytvoreniu kolekcie, ktorá má za úlohu motivovať svojho nositeľa k väčšej snahe a lepším výsledkom. Ale hlavne mu má pomôcť dosiahnuť pocit naplneného, vyváženého a zmysluplného života.
Anotace v angličtině
The main idea of my bachelor thesis is to create a guide for a "better life". All information provided by this work helps to understand conditions of the current generation of young people, their joys and concerns. It explains their way of life and, with help of psychology of feelings of happiness, brings up possibilities to improve it.
In its practical part, I focus on creating a collection with the objective to motivate the wearer to make more efforts and reach better results. But mainly, it should help him to achieve a feeling of fulfilled, balance and meaningful life.
Klíčová slova
Generácia Y, milenialisti, šťastie, rovnováha, zmysel
Klíčová slova v angličtině
Generácia Y, millennials, happiness, balance, meaning
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 15 normostran. Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran. Teoretická část bude pojednávat o vytvoření kompletní kolekce připravené na prodej nebo následné předání. Vytvoření strategie pro jeji fungování a odlišení se ve konkurenčním prostředí.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 dámských modelů. Kolekce bude inspirována nejbližším okolím. Práce bude vycházet z formy sportovního oděvu v kombinaci s business lookem. Při tvorbě bude využitá i technika sítotisku či sublimace.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumektace, osobitý přístup k tvůrčí fázi, vytvoření statementu k danému tématu. Práce musí být doplněna o dokumentační fotografie z procesu tvorby a módními fotografiemi. Rozsah práce: minimálně 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě. Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samotném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci prakt. části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní email, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 15 normostran. Řešení doplňte kresebnými návrhy v minimálním rozsahu 15 normostran. Teoretická část bude pojednávat o vytvoření kompletní kolekce připravené na prodej nebo následné předání. Vytvoření strategie pro jeji fungování a odlišení se ve konkurenčním prostředí.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 dámských modelů. Kolekce bude inspirována nejbližším okolím. Práce bude vycházet z formy sportovního oděvu v kombinaci s business lookem. Při tvorbě bude využitá i technika sítotisku či sublimace.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumektace, osobitý přístup k tvůrčí fázi, vytvoření statementu k danému tématu. Práce musí být doplněna o dokumentační fotografie z procesu tvorby a módními fotografiemi. Rozsah práce: minimálně 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě. Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samotném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci prakt. části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní email, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
MCCORMIK, Carlo, Trespass: a history of uncommissioned urban art / edited by Ethel Seno,2010, ISBN: 9783836509640.
GANZ, Nicholas, Graffiti world: street art from five continents / edited by Tristan Manco , 2009, ISBN: 9780500514696.
WOLFE, Mary G., Fashion marketing & merchandising / 2014, ISBN: 9781619604926.
WHEELER, Alina, Designing brand identity: an essential guide for the whole branding team / 2012, ISBN: 9781118099209.
TUNGATE, Mark, Fashion brands: branding style from Armani to Zara / 2012, ISBN: 9780749464462.
Seznam doporučené literatury
MCCORMIK, Carlo, Trespass: a history of uncommissioned urban art / edited by Ethel Seno,2010, ISBN: 9783836509640.
GANZ, Nicholas, Graffiti world: street art from five continents / edited by Tristan Manco , 2009, ISBN: 9780500514696.
WOLFE, Mary G., Fashion marketing & merchandising / 2014, ISBN: 9781619604926.
WHEELER, Alina, Designing brand identity: an essential guide for the whole branding team / 2012, ISBN: 9781118099209.
TUNGATE, Mark, Fashion brands: branding style from Armani to Zara / 2012, ISBN: 9780749464462.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Nesourodost kolekce s teoretickou částí. Nevhodně zvolený materiál vzhledem k praktickému využití. Komise postrádala souvislost mezi výchozími návrhy a finálními produkty. Komise měla značné výhrady k teoretické části práce, zejména k rozsahu a úrovni citačního aparátu.