Cílem mé bakalářské práce je zpracovat program rozvoje města Bzenec. Program rozvoje by měl poskytnout ucelený pohled na město, na jeho historii, současnost i budoucnost. Pro-gram rozvoje pomůže odhalit problémy města, ale také možnosti jeho rozvoje.
V teoretické části bakalářské práce jsou uvedeny základní pojmy, způsob zkoumání pro-středí a získávání informací. Analytická část poskytne informace o socioekonomickém prostředí města, následně je zpracována SWOT analýza. Na základě SWOT analýzy jsou zpracovány jednotlivé strategické cíle rozvoje, návrh opatření a katalog projektů.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to compile The development programme of the town Bzenec. The development programme should afford a owerview of the town, of town´s history, present and future. The development programme can discover the town problems, but also the possibility of the town development.
The theoretical part of my Bachelor thesis clears up some of the basis theoretical concepts, way of the researching environment and the way of the getting the information. The analy-tical part of the Bachelor thesis offers the information on the socioeconomic environment of the town. Aftewards the SWOT analyse is compiled. The strategic aims of the develop-ment, the draft of measures and the catalogue of the projects are compiled on the basis of the SWOT analyse.
Klíčová slova
Program rozvoje města, socioekonomická analýza, SWOT analýza, strategické cíle, návrh opatření, katalog projektů
Klíčová slova v angličtině
Development programme of the town, socioeconomic analyse, SWOT analyse, strategic aims, draft of mesures, catalogue of the projects
Rozsah průvodní práce
114 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je zpracovat program rozvoje města Bzenec. Program rozvoje by měl poskytnout ucelený pohled na město, na jeho historii, současnost i budoucnost. Pro-gram rozvoje pomůže odhalit problémy města, ale také možnosti jeho rozvoje.
V teoretické části bakalářské práce jsou uvedeny základní pojmy, způsob zkoumání pro-středí a získávání informací. Analytická část poskytne informace o socioekonomickém prostředí města, následně je zpracována SWOT analýza. Na základě SWOT analýzy jsou zpracovány jednotlivé strategické cíle rozvoje, návrh opatření a katalog projektů.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to compile The development programme of the town Bzenec. The development programme should afford a owerview of the town, of town´s history, present and future. The development programme can discover the town problems, but also the possibility of the town development.
The theoretical part of my Bachelor thesis clears up some of the basis theoretical concepts, way of the researching environment and the way of the getting the information. The analy-tical part of the Bachelor thesis offers the information on the socioeconomic environment of the town. Aftewards the SWOT analyse is compiled. The strategic aims of the develop-ment, the draft of measures and the catalogue of the projects are compiled on the basis of the SWOT analyse.
Klíčová slova
Program rozvoje města, socioekonomická analýza, SWOT analýza, strategické cíle, návrh opatření, katalog projektů
Klíčová slova v angličtině
Development programme of the town, socioeconomic analyse, SWOT analyse, strategic aims, draft of mesures, catalogue of the projects
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte a charakterizujte základní teoretické pojmy
2. Zpracujte socioekonomickou analýzu města Bzenec
3. Proveďte SWOT analýzu současného stavu města Bzenec
4. Na základě SWOT analýzy stanovte strategické cíle a k nim navrhněte jednotlivá opatření
5. Vypracujte katalog projektů
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte a charakterizujte základní teoretické pojmy
2. Zpracujte socioekonomickou analýzu města Bzenec
3. Proveďte SWOT analýzu současného stavu města Bzenec
4. Na základě SWOT analýzy stanovte strategické cíle a k nim navrhněte jednotlivá opatření
5. Vypracujte katalog projektů
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-2470016-6.
[2]JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-600-5.
[3]WOKOUN, R. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Praha: IFEC, 2001. ISBN 80-86412-08-3.
[4]FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-2470016-6.
[2]JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-600-5.
[3]WOKOUN, R. Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Praha: IFEC, 2001. ISBN 80-86412-08-3.
[4]FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.