Diplomová práce mapuje prostředky působení press release se zaměřením na TK. Praktická část zkoumá, jak jednotlivé instituce využívají prostředků press realtions a jaké jsou zkušenosti s novinářskou obcí.
Anotace v angličtině
My work is abou press relations and specially describe press conferences. Some managres PR and Advertising (or Press speakers) speak about their experiences with media realtions and journalists.
Klíčová slova
tisková konference, vztahy s médii, manažér PR a reklamy, tiskový mluvčí, Public realtions
Klíčová slova v angličtině
press conferences, press (média) relations, manager PR and Advertising,press speaker, public relations
Rozsah průvodní práce
79s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce mapuje prostředky působení press release se zaměřením na TK. Praktická část zkoumá, jak jednotlivé instituce využívají prostředků press realtions a jaké jsou zkušenosti s novinářskou obcí.
Anotace v angličtině
My work is abou press relations and specially describe press conferences. Some managres PR and Advertising (or Press speakers) speak about their experiences with media realtions and journalists.
Klíčová slova
tisková konference, vztahy s médii, manažér PR a reklamy, tiskový mluvčí, Public realtions
Klíčová slova v angličtině
press conferences, press (média) relations, manager PR and Advertising,press speaker, public relations
Zásady pro vypracování
1. Definujte problém a stanovte cíle diplomové práce.
2. Naznačte vývoj aktivit press relations ve vztahu na vývoj žurnalistiky.
3. Analyzujte tiskové konference subjektů v kontextu dalších prostředků press relations ve výzkumné sondě. Definujte užívání tiskových konferencí z obsahových a organizačních hledisek.
4. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a určete pozici tiskových konferencí pro komunikační mix v press relations.
5. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Zásady pro vypracování
1. Definujte problém a stanovte cíle diplomové práce.
2. Naznačte vývoj aktivit press relations ve vztahu na vývoj žurnalistiky.
3. Analyzujte tiskové konference subjektů v kontextu dalších prostředků press relations ve výzkumné sondě. Definujte užívání tiskových konferencí z obsahových a organizačních hledisek.
4. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a určete pozici tiskových konferencí pro komunikační mix v press relations.
5. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Seznam doporučené literatury
Bajčan, R., Techniky public relations aneb jak pracovat s médii, 1. vyd. Praha Management Press, 2003
Caywood, Clark, l., Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003
Kol.autorů, Agentúrna žurnalistika teoreticky a prakticky, FF UK Bratislava, TASR 1996
Pospíšil P., Efektivní Public Relations a media relations, 1. vyd. Praha, Computer Press 2002
Svoboda, V. Tiskové akce, Brno , MOSPRA 1993
Svoboda, V., Základy public relations - učební text, UTB Zlín, 2004
Seznam doporučené literatury
Bajčan, R., Techniky public relations aneb jak pracovat s médii, 1. vyd. Praha Management Press, 2003
Caywood, Clark, l., Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003
Kol.autorů, Agentúrna žurnalistika teoreticky a prakticky, FF UK Bratislava, TASR 1996
Pospíšil P., Efektivní Public Relations a media relations, 1. vyd. Praha, Computer Press 2002
Svoboda, V. Tiskové akce, Brno , MOSPRA 1993
Svoboda, V., Základy public relations - učební text, UTB Zlín, 2004