Práce se zabývá základními principy a metodami optimalizace webových stránek. Teoretická část seznamuje čtenáře s nejdůležitějšími pojmy a faktory, které mají vliv na optimalizaci. Je také popsán vývoj a historie optimalizace z pohledu jednotlivých vyhledávačů. Dále jsou rozebrány konkrétní metody a vliv sociálních sítí na optimalizaci. V praktické části je pro-vedena analýza vybraných webových stránek a následně na základě této analýzy jsou použity vhodné optimalizační metody. V závěru je vyhodnocena provedená optimalizace a její vliv na návštěvnost webových stránek.
Anotace v angličtině
The thesis deals with basic principles and methods of web pages optimization. The theoretical part introduce the most important factors and terms to the reader, which have impact on optimization. History and evolution of optimization is described from view of individual search engines. As next are described specific methods and influence of social media on optimization. The practical part includes analysis of chosen website and use of appropriate methods based on the analysis. In the conclusion is evaluation of optimization and its influence on website traffic.
Klíčová slova
Optimalizace pro vyhledávače, SEO, vliv sociálních sítí na SEO, metody optimalizace, on-page faktory, off-page faktory, historie a vývoj SEO
Klíčová slova v angličtině
Search engine optimization, SEO, influence of Social media on SEO, optimization methods, on-page factors, off-page factors, history and evolution of SEO
Rozsah průvodní práce
56 s. (73 194 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá základními principy a metodami optimalizace webových stránek. Teoretická část seznamuje čtenáře s nejdůležitějšími pojmy a faktory, které mají vliv na optimalizaci. Je také popsán vývoj a historie optimalizace z pohledu jednotlivých vyhledávačů. Dále jsou rozebrány konkrétní metody a vliv sociálních sítí na optimalizaci. V praktické části je pro-vedena analýza vybraných webových stránek a následně na základě této analýzy jsou použity vhodné optimalizační metody. V závěru je vyhodnocena provedená optimalizace a její vliv na návštěvnost webových stránek.
Anotace v angličtině
The thesis deals with basic principles and methods of web pages optimization. The theoretical part introduce the most important factors and terms to the reader, which have impact on optimization. History and evolution of optimization is described from view of individual search engines. As next are described specific methods and influence of social media on optimization. The practical part includes analysis of chosen website and use of appropriate methods based on the analysis. In the conclusion is evaluation of optimization and its influence on website traffic.
Klíčová slova
Optimalizace pro vyhledávače, SEO, vliv sociálních sítí na SEO, metody optimalizace, on-page faktory, off-page faktory, historie a vývoj SEO
Klíčová slova v angličtině
Search engine optimization, SEO, influence of Social media on SEO, optimization methods, on-page factors, off-page factors, history and evolution of SEO
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na téma optimalizace webu pro prohlížeče.
Definujte pojem a základní zásady Search Engine Optimization (SEO).
Popište vývoj a metody optimalizace webu z pohledu vyhledávačů.
Analyzujte vliv sociálních sítí na optimalizaci webu.
V praktické části aplikujte metody optimalizace na vybrané webové stránky a vyhodnoťte výsledky.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na téma optimalizace webu pro prohlížeče.
Definujte pojem a základní zásady Search Engine Optimization (SEO).
Popište vývoj a metody optimalizace webu z pohledu vyhledávačů.
Analyzujte vliv sociálních sítí na optimalizaci webu.
V praktické části aplikujte metody optimalizace na vybrané webové stránky a vyhodnoťte výsledky.
Seznam doporučené literatury
KERPEN, Dave, Mallorie ROSENBLUTH a Meg RIEDINGER. Likeable social media: how to delight your customers, create an irresistible brand, and be amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and more. Revised and expanded second edition. New York: McGraw-Hill Education, 2015, xvi, 277. ISBN 978-0-07-183632-6.
DOVER, Danny a Erik DAFFORN. SEO: optimalizace pro vyhledávače profesionálně. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2012. Encyklopedie webdesignera. ISBN 9788074131721.
LEBOFF, Grant. Digital selling: how to use social media and the web to generate leads and sell more. London: Kogan Page, 2016, viii, 208. ISBN 978-0-7494-7507-9.
FLEISCHNER, Michael H. SEO made simple: strategies for dominating the world\symbol{39}s largest search engines - Google, Yahoo!, and Bing. 3rd ed., rev. and expanded. \matsymb{lbrack}USA: CreateSpace Independent Publishing Platform\matsymb{rbrack}, c2013, 158 s. ISBN 978-1481838061.
SULLIVAN, Danny a Chris SHERMAN. Search Engine Land \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Third Door Media, ?2017. Dostupné také z: http://searchengineland.com
Seznam doporučené literatury
KERPEN, Dave, Mallorie ROSENBLUTH a Meg RIEDINGER. Likeable social media: how to delight your customers, create an irresistible brand, and be amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and more. Revised and expanded second edition. New York: McGraw-Hill Education, 2015, xvi, 277. ISBN 978-0-07-183632-6.
DOVER, Danny a Erik DAFFORN. SEO: optimalizace pro vyhledávače profesionálně. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2012. Encyklopedie webdesignera. ISBN 9788074131721.
LEBOFF, Grant. Digital selling: how to use social media and the web to generate leads and sell more. London: Kogan Page, 2016, viii, 208. ISBN 978-0-7494-7507-9.
FLEISCHNER, Michael H. SEO made simple: strategies for dominating the world\symbol{39}s largest search engines - Google, Yahoo!, and Bing. 3rd ed., rev. and expanded. \matsymb{lbrack}USA: CreateSpace Independent Publishing Platform\matsymb{rbrack}, c2013, 158 s. ISBN 978-1481838061.
SULLIVAN, Danny a Chris SHERMAN. Search Engine Land \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Third Door Media, ?2017. Dostupné také z: http://searchengineland.com
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce.
Oponent vznesl několik dotazů a přípomínek. Student tyto dotazy zodpověděl bez dalších připomínek.
Dotazy komise:
dr. Šilhavý Radek: V rámci analýzy jste zpracovával i přístupy prostřednictvím facebooku?
dr. Šilhavý Radek: Vy jste kódoval Vaše výsledné stránky a nebo jste prováděl grafický design?
prof. Farana: Bude možno Váš návrh zmiňovaných stránek a jejich optimalizace exportovat i do ciziny?
Student zodpověděl dotazy komise bez větších výhrad.