Tato práce se zaobírá problematikou hodnocení rozvoje kulturních aktivit. Přímo se zabývá jejich analýzou a rozvojem. Na základě dokumentů, vlastních zkušeností a rozhovorem s hlavním aktérem v mikroregionu, bylo zjištěno, že se zde nenachází žádná kulturní slabina. Tento fakt vedl k vytvoření kulturně- informačního střediska, jehož účelem bude zviditelnění mikroregionu a zajištění větší informovanosti obyvatel a turistů o kulturním dění v oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the evaluotion the development. It directly deals with their analysis and development. Based on dokument, own experience and interview with the main actor in the micro-region, it was found that there is no cultural weakness here. This fact has led to the creation of a cultural and information center, whose aim is to make the micro-region more visible and to make the inhabitants and tourists more aware of cultural events in the area.
Klíčová slova
kultura, rozvoj, kulturní aktivity, mikroregion, kulturně- informační středisko
Klíčová slova v angličtině
culture, development, culture activities, microregion, culture- information centre
Rozsah průvodní práce
64 s. (74 891 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zaobírá problematikou hodnocení rozvoje kulturních aktivit. Přímo se zabývá jejich analýzou a rozvojem. Na základě dokumentů, vlastních zkušeností a rozhovorem s hlavním aktérem v mikroregionu, bylo zjištěno, že se zde nenachází žádná kulturní slabina. Tento fakt vedl k vytvoření kulturně- informačního střediska, jehož účelem bude zviditelnění mikroregionu a zajištění větší informovanosti obyvatel a turistů o kulturním dění v oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the evaluotion the development. It directly deals with their analysis and development. Based on dokument, own experience and interview with the main actor in the micro-region, it was found that there is no cultural weakness here. This fact has led to the creation of a cultural and information center, whose aim is to make the micro-region more visible and to make the inhabitants and tourists more aware of cultural events in the area.
Klíčová slova
kultura, rozvoj, kulturní aktivity, mikroregion, kulturně- informační středisko
Klíčová slova v angličtině
culture, development, culture activities, microregion, culture- information centre
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Charakterizujte základní teoretické přístupy rozvoje v oblasti kultury.
Představte strategie a způsoby podpory rozvoje kulturních aktivit.
Praktická část
Proveďte sociálně-ekonomickou analýzu mikroregionu Nový Dvůr.
Zhodnoťte současný stav kulturních aktivit a identifikujte problémy rozvoje a veřejné podpory kulturních aktivit v mikroregionu Nový Dvůr.
Navrhněte projekt na podporu kulturních aktivit mikroregionu Nový Dvůr a vyhodnoťte jeho možná rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Charakterizujte základní teoretické přístupy rozvoje v oblasti kultury.
Představte strategie a způsoby podpory rozvoje kulturních aktivit.
Praktická část
Proveďte sociálně-ekonomickou analýzu mikroregionu Nový Dvůr.
Zhodnoťte současný stav kulturních aktivit a identifikujte problémy rozvoje a veřejné podpory kulturních aktivit v mikroregionu Nový Dvůr.
Navrhněte projekt na podporu kulturních aktivit mikroregionu Nový Dvůr a vyhodnoťte jeho možná rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
BOUKAL, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 260 s. ISBN 978-80-247-4487-2.
NEKOLNÝ, Bohumil. Paradigmata moderní kulturní politiky. 1. vyd. Praha: Institut umění - Divadelní ústav, 2014, 107 s. ISBN 978-80-70083-17-8.
RICHARDS, Greg. Eventful Cities: Cultural management and urban revitalization. 1st ed. Burlington, MA: Butterworth-Heinemann, 2010, 516 s. ISBN 978-0-7506-6987-0.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Kreativní projektový management: Project Planning and Management in Cultural and Creative Industries. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2014, 151 s. ISBN 978-80-87500-58-3.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
BOUKAL, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 260 s. ISBN 978-80-247-4487-2.
NEKOLNÝ, Bohumil. Paradigmata moderní kulturní politiky. 1. vyd. Praha: Institut umění - Divadelní ústav, 2014, 107 s. ISBN 978-80-70083-17-8.
RICHARDS, Greg. Eventful Cities: Cultural management and urban revitalization. 1st ed. Burlington, MA: Butterworth-Heinemann, 2010, 516 s. ISBN 978-0-7506-6987-0.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Kreativní projektový management: Project Planning and Management in Cultural and Creative Industries. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2014, 151 s. ISBN 978-80-87500-58-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího BP: 17 b. Otázka: Na základe akých postupov Ste dospela k návrhu informačného centra? Zaznamenala Ste reálny záujem o realizciu Vami navrhovaného projektu? Zodpovězena. Hodnocení oponenta BP: 12 b. Otázka: Na základe akých postupov Ste dospela k návrhu informačného centra? Zaznamenala Ste reálny záujem o realizciu Vami navrhovaného projektu? Zodpovězena.