Webové stránky mohou být marketingovým nástrojem, ale také nemusí, záleží na různých faktorech. Jedním z nich je určitá uvědomělost zadavatele, který by měl pochopit, že éra jakési elektronické vizitky již dávno minula. Dalším je schopnost webdesignera
či programátora, který by měl uživatelskou přívětivost považovat za první a nejdůležitější ze svých přikázání.
Internet je unikátní médium, které má mnohé výhody, mezi které patří interaktivita, globální dosah, relativní cenová dostupnost, rychlost, názornost. Záleží jen na šikovnosti zúčastněných, aby je patřičně využili.
Hlavní smyslem této diplomové práce je zpracování koncepce tvorby právě takových webových stránek, které se stanou účinným marketingovým nástrojem a důležitým komunikačním kanálem.
Anotace v angličtině
A web site is potentially effective marketing tool. Whether it is fully utilized depands
on many factors. Client should be aware of the fact that a web site is no longer just
an electronic business card. And web designer or programmer should always follow the most important rule - user friendly interface.
Internet is unique media that has many advantages - interactivity, global reach, price accessability, speed. To take advantage of them appropriatelly is only matter of finess.
The main purpose of this Master Thesis is to propose conceptual guidelines for creation of a web site that becomes effective marketing tool and important communication channel.
www, web, web sites, webdesign, Internet, Men´s Health, e-marketing, on-line marketing, marketing conception of web sites, web sites accessability, domain, hosting, browser, HTML, PHP
Rozsah průvodní práce
100 s., 25 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Webové stránky mohou být marketingovým nástrojem, ale také nemusí, záleží na různých faktorech. Jedním z nich je určitá uvědomělost zadavatele, který by měl pochopit, že éra jakési elektronické vizitky již dávno minula. Dalším je schopnost webdesignera
či programátora, který by měl uživatelskou přívětivost považovat za první a nejdůležitější ze svých přikázání.
Internet je unikátní médium, které má mnohé výhody, mezi které patří interaktivita, globální dosah, relativní cenová dostupnost, rychlost, názornost. Záleží jen na šikovnosti zúčastněných, aby je patřičně využili.
Hlavní smyslem této diplomové práce je zpracování koncepce tvorby právě takových webových stránek, které se stanou účinným marketingovým nástrojem a důležitým komunikačním kanálem.
Anotace v angličtině
A web site is potentially effective marketing tool. Whether it is fully utilized depands
on many factors. Client should be aware of the fact that a web site is no longer just
an electronic business card. And web designer or programmer should always follow the most important rule - user friendly interface.
Internet is unique media that has many advantages - interactivity, global reach, price accessability, speed. To take advantage of them appropriatelly is only matter of finess.
The main purpose of this Master Thesis is to propose conceptual guidelines for creation of a web site that becomes effective marketing tool and important communication channel.
www, web, web sites, webdesign, Internet, Men´s Health, e-marketing, on-line marketing, marketing conception of web sites, web sites accessability, domain, hosting, browser, HTML, PHP
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši domácí i zahraniční literatury charakterizující Internet jako součást marketingových komunikací a zdůrazněte obecné zásady pro tvorbu www stránek.
2. S využitím výzkumných metod sběru primárních i sekundárních informací analyzujte současnou situaci www stránek a následně proveďte analýzu konkurence.
3. Syntézou dílčích zjištění stanovte marketingové cíle internetové prezentace, vypracujte návrhy nových www stránek.
4. V závěru zdůrazněte význam Vaší práce pro marketing a marketingové komunikace firmy a navrhněte způsob zjišťování efektivnosti nově vytvořených www stránek.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši domácí i zahraniční literatury charakterizující Internet jako součást marketingových komunikací a zdůrazněte obecné zásady pro tvorbu www stránek.
2. S využitím výzkumných metod sběru primárních i sekundárních informací analyzujte současnou situaci www stránek a následně proveďte analýzu konkurence.
3. Syntézou dílčích zjištění stanovte marketingové cíle internetové prezentace, vypracujte návrhy nových www stránek.
4. V závěru zdůrazněte význam Vaší práce pro marketing a marketingové komunikace firmy a navrhněte způsob zjišťování efektivnosti nově vytvořených www stránek.
Seznam doporučené literatury
Kotler. P.: Marketing management, 10. rozšířené vydání,
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace, Grada Publishing, 2003,
Aktuální odborné časopisy
Seznam doporučené literatury
Kotler. P.: Marketing management, 10. rozšířené vydání,
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace, Grada Publishing, 2003,
Aktuální odborné časopisy