DP popisuje a analyzuje vznik a činnost občanského sdružení SK8 klub Zlín, jehož snahou je vytvořit podmínky a pozvednout úroveň snowboadingu a skateboardingu v regionu
Anotace v angličtině
The thesis descibes and analyses the establishment and work of the SK8 Zlín association. The aim of this association is to create background and suitable conditions for the improvement of snowboarding and skateboarding in the local region
Klíčová slova
skateboarding, snowboarding, komunikace, areál
Klíčová slova v angličtině
snowboarding, skateboarding, communication,
Rozsah průvodní práce
82 s, 8 s obr. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
DP popisuje a analyzuje vznik a činnost občanského sdružení SK8 klub Zlín, jehož snahou je vytvořit podmínky a pozvednout úroveň snowboadingu a skateboardingu v regionu
Anotace v angličtině
The thesis descibes and analyses the establishment and work of the SK8 Zlín association. The aim of this association is to create background and suitable conditions for the improvement of snowboarding and skateboarding in the local region
Klíčová slova
skateboarding, snowboarding, komunikace, areál
Klíčová slova v angličtině
snowboarding, skateboarding, communication,
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte problematiku neziskových organizací z hlediska marketingových organizací.
2. Na základě popsané teoretické základně definujte závěrečná doporučení pro analytickou a projektovou část.
3. Analyzujte pozici SK8 klubu.
4. Dopracujte projekt v současnosti rozpracovaného skateboardového hřiště Zelené.
5. Zpracujte samostatný projekt na vybudování Snowparku v blízkosti umělého svahu ve Zlíně.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte problematiku neziskových organizací z hlediska marketingových organizací.
2. Na základě popsané teoretické základně definujte závěrečná doporučení pro analytickou a projektovou část.
3. Analyzujte pozici SK8 klubu.
4. Dopracujte projekt v současnosti rozpracovaného skateboardového hřiště Zelené.
5. Zpracujte samostatný projekt na vybudování Snowparku v blízkosti umělého svahu ve Zlíně.
Seznam doporučené literatury
J. Fořt, I. Souček, POdnikatelský záměr a investiční rozhodování, Expert 2005, 356 stran, ISBN 80-247-0939-2
H. Růžičková, Neziskové organizace, Anag 2005, 7 rozšířené vydání, 241 stran, ISBN 80-7263-282-5
J. Fotr, Podnikatelský plán, Grada 2001, 2. doplněné vydání, 220 stran, ISBN 80-7169-812-1
P. Kotler, Marketing management, Grada 2001, 10 vvydání, 720 stran, ISBN 80-247-0016-6
Š.Vilamová, Čerpáme finanční zdroje z EU, Grada 2005, 200 stran, ISBN 80-247-1194-X
P. Pospíšil, Efektivní PR a Media relation, Computer press 2002, 149 stran, ISBN 80-7226-823-6
Seznam doporučené literatury
J. Fořt, I. Souček, POdnikatelský záměr a investiční rozhodování, Expert 2005, 356 stran, ISBN 80-247-0939-2
H. Růžičková, Neziskové organizace, Anag 2005, 7 rozšířené vydání, 241 stran, ISBN 80-7263-282-5
J. Fotr, Podnikatelský plán, Grada 2001, 2. doplněné vydání, 220 stran, ISBN 80-7169-812-1
P. Kotler, Marketing management, Grada 2001, 10 vvydání, 720 stran, ISBN 80-247-0016-6
Š.Vilamová, Čerpáme finanční zdroje z EU, Grada 2005, 200 stran, ISBN 80-247-1194-X
P. Pospíšil, Efektivní PR a Media relation, Computer press 2002, 149 stran, ISBN 80-7226-823-6