Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů náborového řízení z hlediska Employer Bran-dingu ve společnosti Continental Barum, s.r.o. Cílem teoretické části je zpracovat poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a provést literární rešerši v oblasti Em-ployer Branding a lidských zdrojů, a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je popsat a analyzovat objem nákladů na Employer Branding, na základě výsledků popsat strukturu nákladů a jejich efektivitu z hlediska pod-pory náborového procesu, a následně zpracovat doporučení na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with cost analysis of the recruitment process in terms of Employer Branding in Continental Barum, ltd. The purpose of theorethical part is to process findings related to the cost management and analysis, realize a literary research in the field of Em-ployer Branding and Human Resources management, and to state the theoretical basis for processing the practical part. The aim of practical part is to describe and analyze costs of Employer Branding, desribe cost structure and its effectivity in terms of the Recruitment process. Part of the Bachelor thesis are suggestions and recommendations on improving the effectivity of resources invested in Emplyoer branding and increasing the outcome of the Recruitment process.
Klíčová slova
Nábor a výběr zaměstnanců, Značka zaměstnavatele, HR marketing, Řízení nákladů, Analýza efektivity a nákladovosti.
Klíčová slova v angličtině
Recruitment process, Employer brand, HR marketing, Cost management, ROI and TCR analysis.
Rozsah průvodní práce
70+12 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů náborového řízení z hlediska Employer Bran-dingu ve společnosti Continental Barum, s.r.o. Cílem teoretické části je zpracovat poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a provést literární rešerši v oblasti Em-ployer Branding a lidských zdrojů, a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je popsat a analyzovat objem nákladů na Employer Branding, na základě výsledků popsat strukturu nákladů a jejich efektivitu z hlediska pod-pory náborového procesu, a následně zpracovat doporučení na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with cost analysis of the recruitment process in terms of Employer Branding in Continental Barum, ltd. The purpose of theorethical part is to process findings related to the cost management and analysis, realize a literary research in the field of Em-ployer Branding and Human Resources management, and to state the theoretical basis for processing the practical part. The aim of practical part is to describe and analyze costs of Employer Branding, desribe cost structure and its effectivity in terms of the Recruitment process. Part of the Bachelor thesis are suggestions and recommendations on improving the effectivity of resources invested in Emplyoer branding and increasing the outcome of the Recruitment process.
Klíčová slova
Nábor a výběr zaměstnanců, Značka zaměstnavatele, HR marketing, Řízení nákladů, Analýza efektivity a nákladovosti.
Klíčová slova v angličtině
Recruitment process, Employer brand, HR marketing, Cost management, ROI and TCR analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a proveďte literární rešerši v oblasti Employer Branding a lidských zdrojů.
Praktická část
Popište a analyzujte objem nákladů na Employer Branding za rok 2015 v Continental Barum, s.r.o.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte strukturu nákladů na Employer Branding a jejich efektivitu z hlediska podpory náborového procesu.
Zpracujte doporučení pro Continental Barum, s.r.o. na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice analýzy a řízení nákladů a proveďte literární rešerši v oblasti Employer Branding a lidských zdrojů.
Praktická část
Popište a analyzujte objem nákladů na Employer Branding za rok 2015 v Continental Barum, s.r.o.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte strukturu nákladů na Employer Branding a jejich efektivitu z hlediska podpory náborového procesu.
Zpracujte doporučení pro Continental Barum, s.r.o. na zlepšení využívání prostředků na Employer Branding a zvýšení výtěžnosti náborového procesu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vyd. Praha: Grada, 2015, 928 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
FIBÍROVÁ, Jana, Libuše ŠOLJAKOVÁ a Jaroslav WAGNER. Nákladové a manažerské účetnictví. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2007, 430 s. ISBN 978-80-7357-299-0.
NOE, Raymond A. Fundamentals of human resource management. Sixth edition. New York: McGraw-Hill Education, 2016, 608 s. ISBN 9780077718367.
POPESKO, Boris. Moderní metody řízení nákladů: jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 240 s. ISBN 978-80-247-2974-9.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vyd. Praha: Grada, 2015, 928 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
FIBÍROVÁ, Jana, Libuše ŠOLJAKOVÁ a Jaroslav WAGNER. Nákladové a manažerské účetnictví. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2007, 430 s. ISBN 978-80-7357-299-0.
NOE, Raymond A. Fundamentals of human resource management. Sixth edition. New York: McGraw-Hill Education, 2016, 608 s. ISBN 9780077718367.
POPESKO, Boris. Moderní metody řízení nákladů: jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 240 s. ISBN 978-80-247-2974-9.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM s nahranou práci v PDF/A
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 26 bodů.
Oponent práce: Ing. Martin Mušinský, Ph.D. 27 bodů.
Jak by pravidelně získávala společnost požadovaná data na vyhodnocení návratnosti investice, např. počty zobrazení na karierní micrositě? Zodpovězeno zcela.