Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky.
Annotation in English
The bachelor's thesis is focused on the creation of a marketing strategy for the product of the company EFIOS spol. s.r.o. This thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the knowledge about strategic and target marketing, marketing mix, marketing environment and analyses connected to the marketing environment. The theoretical part provides background, reinforcing the practical section. The practical part characterizes the selected company and the product portfolio of that company, as well as the marketing strategy of launching a product on the market and the current marketing strategy that consists of the PEST and SWOT analysis. In concluding of the practical part, the product marketing strategy is developed and listed for the following years.
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky.
Annotation in English
The bachelor's thesis is focused on the creation of a marketing strategy for the product of the company EFIOS spol. s.r.o. This thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the knowledge about strategic and target marketing, marketing mix, marketing environment and analyses connected to the marketing environment. The theoretical part provides background, reinforcing the practical section. The practical part characterizes the selected company and the product portfolio of that company, as well as the marketing strategy of launching a product on the market and the current marketing strategy that consists of the PEST and SWOT analysis. In concluding of the practical part, the product marketing strategy is developed and listed for the following years.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky marketingové strategie podniku.
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou strategii vybraného produktu podniku EFIOS spol, s r.o.
Na základě výsledků analýz vytvořte vlastní návrh marketingové strategie vybraného produktu pro podnik.
Zhodnocení přínosu vlastního zvoleného návrhu řešení.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky marketingové strategie podniku.
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou strategii vybraného produktu podniku EFIOS spol, s r.o.
Na základě výsledků analýz vytvořte vlastní návrh marketingové strategie vybraného produktu pro podnik.
Zhodnocení přínosu vlastního zvoleného návrhu řešení.
Závěr
Recommended resources
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, c2006, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
NASH, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 604 s. ISBN 8072268384.
Recommended resources
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, c2006, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
NASH, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 604 s. ISBN 8072268384.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D., 16 b.
OPONENT: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., 21 b.
Ohodnoťte finančně Vámi navrhovaná opatření na zlepšení marketingové strategie. Budou Vámi navrhovaná doporučení realizována? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková:
Výhrady analýze konkurence, absence analýzy substitutů. Kdo je cílový zákazník? Víte, jaké je Vaše postavení na trhu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Horáková:
Kolik procent tvoří kazety podíllu na zisku? ZODPOVĚZENO ZCELA