Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací pro portál Studuj.to. Teoretická část popisuje základní pojmy marketingové komunikace a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou analýzy marketingového prostředí aplikovaný na portálu Studuj.to. Je provedena SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků z dotazníkového šetření jsou navržena doporučení v marketingové komunikaci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on an analysis of marketing comunication for the portal Studuj.to. The theoretical part describes the basic terms of the marketing comunication and the analysis of marketing environment. In the practical part, there are the analyses of marketing environment which are applied to the portal Studuj.to. SWOT analysis, PEST analysis , Porter's five forces analysis model and questionnaire survey are provided . Based on the established facts from questionnaire, specific reccommendations may be applied in marketing communication.
Klíčová slova
marketingové komunikace, SWOT analýza, PEST analýza, porterův model pěti konkurenčních sil, komunikační mix, marketing, reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing comunication, SWOT analysis, Porter's five forces analysis, communication mix, marketing, advertisement
Rozsah průvodní práce
86 s. (znaky bez mezer 96 161)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací pro portál Studuj.to. Teoretická část popisuje základní pojmy marketingové komunikace a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou analýzy marketingového prostředí aplikovaný na portálu Studuj.to. Je provedena SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků z dotazníkového šetření jsou navržena doporučení v marketingové komunikaci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on an analysis of marketing comunication for the portal Studuj.to. The theoretical part describes the basic terms of the marketing comunication and the analysis of marketing environment. In the practical part, there are the analyses of marketing environment which are applied to the portal Studuj.to. SWOT analysis, PEST analysis , Porter's five forces analysis model and questionnaire survey are provided . Based on the established facts from questionnaire, specific reccommendations may be applied in marketing communication.
Klíčová slova
marketingové komunikace, SWOT analýza, PEST analýza, porterův model pěti konkurenčních sil, komunikační mix, marketing, reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing comunication, SWOT analysis, Porter's five forces analysis, communication mix, marketing, advertisement
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretický přehled vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace projektu Studuj.to.
Na základě výsledků analýz navrhnout řešení ke zlepšení komunikace se cílovým subjektem.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretický přehled vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace projektu Studuj.to.
Na základě výsledků analýz navrhnout řešení ke zlepšení komunikace se cílovým subjektem.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-722-6811-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh aorganizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
PATRICK DE PELSMACKER, Maggie Geuens. Foundations of marketing communications: a European perspective. 3rd ed.New York: Prentice Hall, 2006, 610 s. ISBN 978-027-3706-939.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-722-6811-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh aorganizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
PATRICK DE PELSMACKER, Maggie Geuens. Foundations of marketing communications: a European perspective. 3rd ed.New York: Prentice Hall, 2006, 610 s. ISBN 978-027-3706-939.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. 27 bodů.
Jaký máte názor na zpoplatnění portálu Studuj.to? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Tomáš Petržela 20 bodů.
Jak jste oslovovala střední školy k distribuci dotazníků a jaká byla reakce? Zodpovězeno částečně. Jaký je Váš názor na problematiku projektu Studuj.to, když si vzpomenete na váš příjímací proces na vysokou školu? Zodpovězeno částečně. V návrhu ''podpora prodeje'' zmiňujete účast na veletrhu Gaudeamus. Rozdávání letáčků probíhá formou přímého rozdávání nebo je to myšleno jako v nějakém uvítacím balíčku pro návštěvníky veletrhu. Zodpovězeno částečně.