Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení v pivovarnictví, přesněji řečeno na pivovar Holba, a. s. Cílem práce je definice základních marketingo-vých pojmů. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingové řízení a následně i popis marketingových analýz, kterými jsou SWOT analýza, PESTE analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části bude představen samotný pivovar Holba a následně vy-pracovány jednotlivé analýzy, které udají určitý přehled o marketingovém řízení společ-nosti. A nakonec budou společnosti předány určitá doporučení, která budou podrobena časovým, nákladovým a rizikovým analýzám.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is aimed on marketing management in brewery, more precisely on brewery Holba, Plc. The aim of this thesis is to define basic marketing terms. Teoretical part describes marketing mix, marketing management and then description of analyses, which are SWOT analysis, PESTE analysis, Porter's five forces analysis. The practical part contains introduction of Holba brewery, then those analysis are going to be made. Those analysis should give some overwiev of the management marketing of the company. Finally some recommendations will be presented to a company and those recommendati-ons will be tested by time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
pivovarnictví, SWOT analýza, marketingový mix, PESTE analýza, Porterův model pěti sil, marketingové řízení.
Klíčová slova v angličtině
brewery, SWOT analysis, marketing mix, PESTE analysis, Porter's five forces analysis, marketing management.
Rozsah průvodní práce
62 s. (86 572 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení v pivovarnictví, přesněji řečeno na pivovar Holba, a. s. Cílem práce je definice základních marketingo-vých pojmů. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingové řízení a následně i popis marketingových analýz, kterými jsou SWOT analýza, PESTE analýza a Porterův model pěti sil. V praktické části bude představen samotný pivovar Holba a následně vy-pracovány jednotlivé analýzy, které udají určitý přehled o marketingovém řízení společ-nosti. A nakonec budou společnosti předány určitá doporučení, která budou podrobena časovým, nákladovým a rizikovým analýzám.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is aimed on marketing management in brewery, more precisely on brewery Holba, Plc. The aim of this thesis is to define basic marketing terms. Teoretical part describes marketing mix, marketing management and then description of analyses, which are SWOT analysis, PESTE analysis, Porter's five forces analysis. The practical part contains introduction of Holba brewery, then those analysis are going to be made. Those analysis should give some overwiev of the management marketing of the company. Finally some recommendations will be presented to a company and those recommendati-ons will be tested by time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
pivovarnictví, SWOT analýza, marketingový mix, PESTE analýza, Porterův model pěti sil, marketingové řízení.
Klíčová slova v angličtině
brewery, SWOT analysis, marketing mix, PESTE analysis, Porter's five forces analysis, marketing management.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v pivovaru Holba.
Na základě analýzy zpracujte doporučení pro zvýšení úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba.
Doporučení podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení v pivovaru Holba.
Na základě analýzy zpracujte doporučení pro zvýšení úrovně marketingového řízení v pivovaru Holba.
Doporučení podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. přeprac. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. přeprac. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. přeprac. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. přeprac. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kozák, 26b.
Je reálný vstup nového průmyslového pivovaru na český trh? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚJe spotřební daň na pivo stejná u průmyslových pivovarů a minipivovarů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent:Ing. Horák, 16b.
V rámci obhajoby uveďte, ze kterých podkladů jste vycházel při stanoveni finančních částek v rámci kapitoly 9.3. Výroba bezlepkového piva? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ