Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Struktura bakalářské práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, Web 2.0 a sociální sítě, kde se podrobněji zabývá jejich vývojem, současnými trendy a jednotlivými nejpopulárnějšími sociálními médii. V následující praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při analýze současného internetového marketingu na sociálních sítích vybrané firmy. V praktické části se mimo jiné nachází základní informace o vybrané firmě a následují výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo chování uživatelů na sociálních sítích. Na základě dotazníku jsou na závěr doporučeny návrhy na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of social networks and their possible use for marketing purposes in selected company. The structure of the bachelor thesis is divided in to two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on internet marketing, Web 2.0 and social networking, which deals in detail with their development, current trends and the most popular social media. In the following practical parts, this knowledge is used in the analysis of current internet marketing in selected company. The practical part includes, among other things, the basic information about the selected company, and the results of the question naire survey of the behavior of users on social networks. Based on the question naire, suggestions are made to improve the current situation.
Klíčová slova
Internetový marketing, Web 2.0, Sociální média, Sociální sítě, Youtube, Facebook.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, Web 2.0, Social media, Social networks, Youtube, Facebook.
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Struktura bakalářské práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, Web 2.0 a sociální sítě, kde se podrobněji zabývá jejich vývojem, současnými trendy a jednotlivými nejpopulárnějšími sociálními médii. V následující praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při analýze současného internetového marketingu na sociálních sítích vybrané firmy. V praktické části se mimo jiné nachází základní informace o vybrané firmě a následují výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo chování uživatelů na sociálních sítích. Na základě dotazníku jsou na závěr doporučeny návrhy na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of social networks and their possible use for marketing purposes in selected company. The structure of the bachelor thesis is divided in to two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on internet marketing, Web 2.0 and social networking, which deals in detail with their development, current trends and the most popular social media. In the following practical parts, this knowledge is used in the analysis of current internet marketing in selected company. The practical part includes, among other things, the basic information about the selected company, and the results of the question naire survey of the behavior of users on social networks. Based on the question naire, suggestions are made to improve the current situation.
Klíčová slova
Internetový marketing, Web 2.0, Sociální média, Sociální sítě, Youtube, Facebook.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, Web 2.0, Social media, Social networks, Youtube, Facebook.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí a představte marketingové prvky používané na sociálních sítích.
Praktická část
Analyzujte marketingové využití sociálních sítí ve vybrané firmě.
Zhodnoťte marketingovou komunikaci na sociálních sítích ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte závěrečná doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí a představte marketingové prvky používané na sociálních sítích.
Praktická část
Analyzujte marketingové využití sociálních sítí ve vybrané firmě.
Zhodnoťte marketingovou komunikaci na sociálních sítích ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte závěrečná doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DAHL, Stephan. Social media marketing: theories and applications. First published. Los Angeles: Sage, 2015, 268 s. ISBN 978-1-4462-8073-7.
HEINZE, Aleksej. Digital and social media marketing: a results-driven approach. First published. London: Routledge,Taylor and Francis Group, 2017, 319 s. ISBN 978-1-138-91791-0.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DAHL, Stephan. Social media marketing: theories and applications. First published. Los Angeles: Sage, 2015, 268 s. ISBN 978-1-4462-8073-7.
HEINZE, Aleksej. Digital and social media marketing: a results-driven approach. First published. London: Routledge,Taylor and Francis Group, 2017, 319 s. ISBN 978-1-138-91791-0.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Pilík, 24 b.
Budou mít přijatá nová pravidla o GDPR nějaký vliv na reklamu na FB a jiných sociálních sítích? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Chovancová, 22 b.
Proč jste zvolil pro zpracování odpovědi v dotazníku pouze 5 pracovních dnů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Domníváte se, že Instagram má výhody pro využití v budoucnu? Proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Zabýval jste se i obsahovou stránkou webu ve vztahu k reklamě? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Mikeska: Vy chcete zvýšit povědomí o společnosti komu, kam? Co je účel práce? ZODPOVĚZENO ZCELA