Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Práce vychází z kritického zhodnocení relevantní literární rešerše. Dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a na základě výsledků analýz vznikl projekt online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Navržené řešení zahrnuje jasné in-strukce pro realizaci online marketingové komunikace na zahraniční trh. Zjištěné výsledky umožňují zvýšit prodej vybrané firmy prostřednictvím realizace projektu online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh.
Annotation in English
The diploma thesis is concentrated on the creation of the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The the-sis includes a critical evaluation of the relevant literature. It also includes analysis of internal and external environment of the relevant company. Based on the ana-lysis results was created the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The designed solution consist of clear instructions of the online marketing communication for the foreign market reali-zation. The results of the work allow to increase sales of the chosen company trough implementation of Online Marketing Communication Project for the Cho-sen Company in the Foreign Market.
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Práce vychází z kritického zhodnocení relevantní literární rešerše. Dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a na základě výsledků analýz vznikl projekt online marketingové ko-munikace vybrané firmy na zahraniční trh. Navržené řešení zahrnuje jasné in-strukce pro realizaci online marketingové komunikace na zahraniční trh. Zjištěné výsledky umožňují zvýšit prodej vybrané firmy prostřednictvím realizace projektu online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh.
Annotation in English
The diploma thesis is concentrated on the creation of the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The the-sis includes a critical evaluation of the relevant literature. It also includes analysis of internal and external environment of the relevant company. Based on the ana-lysis results was created the Online Marketing Communication Project for the Chosen Company in the Foreign Market. The designed solution consist of clear instructions of the online marketing communication for the foreign market reali-zation. The results of the work allow to increase sales of the chosen company trough implementation of Online Marketing Communication Project for the Cho-sen Company in the Foreign Market.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerší v oblasti online marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte aktuální stav online marketingové komunikace vybrané firmy.
Vytvořte projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerší v oblasti online marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte aktuální stav online marketingové komunikace vybrané firmy.
Vytvořte projekt online marketingové komunikace vybrané firmy na zahraniční trh.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 552 s. ISBN 9780199655090.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 443 s. ISBN 8025110419.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 272 s. ISBN 9788024726908.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 9781292092621.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6th ed. London: KoganPage, 2016, 600 s. ISBN 9780749473402.
Recommended resources
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 552 s. ISBN 9780199655090.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 443 s. ISBN 8025110419.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 272 s. ISBN 9788024726908.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 9781292092621.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6th ed. London: KoganPage, 2016, 600 s. ISBN 9780749473402.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí: doc. Chovancová, 28 bodů
Mezi opatřeními na snížení rizik (str.110), uvádíte i riziko neefektivního sdělení, které chcete řešit testováním prostřednictvím agentury. Naznačujete sice, jak by měla spolupráce probíhat, můžete však vysvětlit, co by mělo testování neefektivního sdělení obsahovat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: doc. Pilík, 19 bodů
Uvádíte, že projekt je sestaven na základě metodiky Prince2. Můžete vyjmentovat 7 principů, které tvoří jádro pro řízení projektů a co je to Mandát projektu podle této metodiky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Kdo ve Vašem projektu Řídící výbor projekt a Projektový manažer? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Jaké rozdíly berete v úvahu mezi jednotlivými státy? Je libovolný obor zájmu pro danou práci? Jaké máte v České republice partnery? S jakou univerzitou máte zatím nejlepší spolupráci? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková
Byla v průzkumu i věková skupina i 15 - 18 let? Jak jste ošetřil i ochranu osobnosti studentů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Dolejšová
ocenila použité metody, Jak dlouho se zabýváte oblastí online marketingu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ