Tato diplomová práce popisuje projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblastí marketingu služeb, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace, marketingové-ho komunikačního mixu, použitých analytických metod projektu a marketingového řízení služeb. V praktické části je popsána charakteristika společnosti a za použití analytických metod je vypracována situační analýza společnosti. Výsledky analýz jsou podkladem pro popis zavedení projektu rozšíření poskytovaných služeb a pro popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je dále podroben nákladové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis describes the project for an improvement of language services offered by PRIMA School, s.r.o. The theoretical part includes findings from services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, used analytical project methods and marketing management of services.
The practical part is concerned with the characteristics of the company and using analytical methods a situation analysis has been carried out. The analyses findings serve as a basis for a description of the project to expand services offered and a description of a marketing communication mix. In addition, cost and risk analyses have been performed on the project.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix služeb, marketingová komunikace, marketingový ko-munikační mix, Porterův model pěti sil, Model GE, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing commu-nication mix, Porter's five forces analysis, G. E. multi factoral analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
121 s. (168 082 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce popisuje projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblastí marketingu služeb, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace, marketingové-ho komunikačního mixu, použitých analytických metod projektu a marketingového řízení služeb. V praktické části je popsána charakteristika společnosti a za použití analytických metod je vypracována situační analýza společnosti. Výsledky analýz jsou podkladem pro popis zavedení projektu rozšíření poskytovaných služeb a pro popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je dále podroben nákladové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis describes the project for an improvement of language services offered by PRIMA School, s.r.o. The theoretical part includes findings from services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, used analytical project methods and marketing management of services.
The practical part is concerned with the characteristics of the company and using analytical methods a situation analysis has been carried out. The analyses findings serve as a basis for a description of the project to expand services offered and a description of a marketing communication mix. In addition, cost and risk analyses have been performed on the project.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix služeb, marketingová komunikace, marketingový ko-munikační mix, Porterův model pěti sil, Model GE, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing commu-nication mix, Porter's five forces analysis, G. E. multi factoral analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav jazykových služeb poskytovaných společností Prima School, s.r.o.
Navrhněte projekt rozšíření jazykových služeb ve společnosti Prima School, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav jazykových služeb poskytovaných společností Prima School, s.r.o.
Navrhněte projekt rozšíření jazykových služeb ve společnosti Prima School, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005, 120 s. ISBN 80-7261-129-1.
HAIR, Joseph, Robert BUSH a David ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. 1st Ed. Boston: The McGraw-Hill Companies, 2000, 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th Ed. Boston: Pearson, 2012, 637 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
PORVAZNÍK, Ján a Janka LADOVÁ. Celostní management. 4. vyd. Bratislava: Iris, 2010, 490 s. ISBN 978-80-89256-48-8.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005, 120 s. ISBN 80-7261-129-1.
HAIR, Joseph, Robert BUSH a David ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. 1st Ed. Boston: The McGraw-Hill Companies, 2000, 682 s. ISBN 0-256-19555-2.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th Ed. Boston: Pearson, 2012, 637 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
PORVAZNÍK, Ján a Janka LADOVÁ. Celostní management. 4. vyd. Bratislava: Iris, 2010, 490 s. ISBN 978-80-89256-48-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Juřičková, 26 bodů
Veškeré dotazy byly zodpovězeny v průběhu zpracování diplomové práce.
Oponent: Dr. Dobeš, 23 bodů
V závěru práce uvádíte, že projekt byl již realizován "dá se říci, že úspěšně". Mohla byste úspěšnost (a tedy přínosy) projektu kvantifikovat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
V čem vidíte rozšíření služeb? Jakou byste udělala změnu při výuce klasickým způsobem a výukou elektronickou? Byla by elektronická verze vhodná pro začátečníky? Znáte využití možnosti elektronického vzdělávání v zahraničí? Je Vaše organizační struktura kompletní? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková
Obsahuje Vaše práce analýzu poptávky, která je zároveň i cílem práce? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ