Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína.
V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje.
Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu.
Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti.
Anotace v angličtině
City Studio company is at the market since the year 1995 and the main activity of this company are copying and reprographic works. There are six employees and the company is settled in the centre of the town Zlín.
There are defined conceptios of marketing and advertising strategy in the theoretic part, including application of these conceptions on each marketing tools.
The analytic part is concerned by defining of competitive surrounding, description of the main aims, services and products which are offered by the company. There are also mentioned methods of marketing communication, swot analysis and hypothesis of marketing strategy for the company. The main part of analysis is market survey focused to the target group of students in Zlín region.
On the base of market survey results and financial possibilities of company, there is suggested optimal strategy to realize all defined aims of the company.
Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína.
V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje.
Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu.
Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti.
Anotace v angličtině
City Studio company is at the market since the year 1995 and the main activity of this company are copying and reprographic works. There are six employees and the company is settled in the centre of the town Zlín.
There are defined conceptios of marketing and advertising strategy in the theoretic part, including application of these conceptions on each marketing tools.
The analytic part is concerned by defining of competitive surrounding, description of the main aims, services and products which are offered by the company. There are also mentioned methods of marketing communication, swot analysis and hypothesis of marketing strategy for the company. The main part of analysis is market survey focused to the target group of students in Zlín region.
On the base of market survey results and financial possibilities of company, there is suggested optimal strategy to realize all defined aims of the company.
1. V teoretické části definujte pojmy "marketingová strategie" a "propagační strategie". Aplikujte pojem "propagační strategie" na jednotlivé nástroje marketingových komunikací.
2. Představte společnost CITY STUDIO s r. o. a stanovte hypotézu propagační strategie této společnosti.
3. V praktické části analyzujte současnou propagační strategii společnosti CITY STUDIO s r. o. (analýza strategie ve vztahu k jednotlivým nástrojům marketingových komunikací, postavení firmy vzhledem ke konkurenčním subjektům, účinnost jednotlivých marketingových komunikací atd.)
4. Na základě průzkumu trhu definujte cílové skupiny CITY STUDIO s r. o.
5. Zpracujte návrh optimální propagační strategie pro společnost CITY STUDIO s r. o. včetně aplikace marketingové strategie na jednotlivé nástroje marketingových komunikací společnosti.
6. V závěru zhodnoťte platnost hypotézy z bodu 2. ve světle zjištěných skutečností.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části definujte pojmy "marketingová strategie" a "propagační strategie". Aplikujte pojem "propagační strategie" na jednotlivé nástroje marketingových komunikací.
2. Představte společnost CITY STUDIO s r. o. a stanovte hypotézu propagační strategie této společnosti.
3. V praktické části analyzujte současnou propagační strategii společnosti CITY STUDIO s r. o. (analýza strategie ve vztahu k jednotlivým nástrojům marketingových komunikací, postavení firmy vzhledem ke konkurenčním subjektům, účinnost jednotlivých marketingových komunikací atd.)
4. Na základě průzkumu trhu definujte cílové skupiny CITY STUDIO s r. o.
5. Zpracujte návrh optimální propagační strategie pro společnost CITY STUDIO s r. o. včetně aplikace marketingové strategie na jednotlivé nástroje marketingových komunikací společnosti.
6. V závěru zhodnoťte platnost hypotézy z bodu 2. ve světle zjištěných skutečností.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management
Němec, P.: Public Relations - Praxe komunikace s veřejností, Management Press, Praha 1996
Svoboda, V.: Corporate identity, UTB ve Zlíně, Academia Centrum, Zlín 2003
Svoboda, V.: Propagační kampaně v marketingových komunikacích, UTB ve Zlíně, Academia Centrum, Zlín 2004
Sodomková, M., Dvořáček, P., Trpišová, B.: Akademický slovník cizích slov, Academia Praha, Praha 2000
Soukalová, R.: Strategický marketing, UTB ve Zlíně, Academia Centrum, Zlín 2004
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management
Němec, P.: Public Relations - Praxe komunikace s veřejností, Management Press, Praha 1996
Svoboda, V.: Corporate identity, UTB ve Zlíně, Academia Centrum, Zlín 2003
Svoboda, V.: Propagační kampaně v marketingových komunikacích, UTB ve Zlíně, Academia Centrum, Zlín 2004
Sodomková, M., Dvořáček, P., Trpišová, B.: Akademický slovník cizích slov, Academia Praha, Praha 2000
Soukalová, R.: Strategický marketing, UTB ve Zlíně, Academia Centrum, Zlín 2004