Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra, analýzou vnitřního a vnějšího pro-středí a také analýzou dotazníků, rozhovorů a výstupy informačních systémů. Samotný projekt pak vychází z těchto analýz a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of this master's thesis is to create an optimal marketing communications project for newly open fitness centre. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes mainly marketing mix of 7Ps with focus on marke-ting communications but also explains analytical methods and methods of marketing re-search. The analytical part is where the fitness centre gets introduced, its inner and outer environments are analyzed, the enquiries, interviews and information systems get evaluated The project itself is based on findings from analytical part and is subjected to cost, time and risk analyses.
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra, analýzou vnitřního a vnějšího pro-středí a také analýzou dotazníků, rozhovorů a výstupy informačních systémů. Samotný projekt pak vychází z těchto analýz a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of this master's thesis is to create an optimal marketing communications project for newly open fitness centre. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes mainly marketing mix of 7Ps with focus on marke-ting communications but also explains analytical methods and methods of marketing re-search. The analytical part is where the fitness centre gets introduced, its inner and outer environments are analyzed, the enquiries, interviews and information systems get evaluated The project itself is based on findings from analytical part and is subjected to cost, time and risk analyses.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce
Teoretická část
{Zpracujte teoretické poznatky, které se týkají marketingové komunikaci služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav konkurence na trhu fitness center.
Na základě výsledků analýz navrhněte efektivní reklamní projekt.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce
Teoretická část
{Zpracujte teoretické poznatky, které se týkají marketingové komunikaci služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav konkurence na trhu fitness center.
Na základě výsledků analýz navrhněte efektivní reklamní projekt.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Jak na reklamu: praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Media, 2012, 144s. ISBN 978-80-7402-115-2.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
STRAUSS, Judy a Raymond FROST. E-marketing. 5th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2009, 452s. ISBN 0136154409.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Jak na reklamu: praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Media, 2012, 144s. ISBN 978-80-7402-115-2.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
STRAUSS, Judy a Raymond FROST. E-marketing. 5th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2009, 452s. ISBN 0136154409.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: 15b, Mgr. Jan Čada
Kde vidíte mezeru na trhu a jak jí chcete využit? ZODPOVĚZENO ZCELA
V čem spatřujete ve Vašem návrhu synergický efekt v rámci marketingové komunikace? Jaké nástroje považujete za klíčové pro dosažení tohoto efektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: 20b, Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
V čem spatřuje diplomant souvislost mezi realizovaným a prezentovaným dotazníkovým šetřením a tématem své diplomové práce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s představiteli nově otevírající fitness centra, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.:
Objasněte termín matematická SWOT analýza. Zvažoval jste aplikaci prvků projektového řízení? Počítal jste návratnost investice? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.:
Kdo je cílová skupina? ZODPOVĚZENO ZCELA