Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě situačních analýz a marketingového výzkumu je následně zpracován projekt.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of secondary schools and universities. The theoretical part describes the knowledge related to marketing communications, situational analysis, marketing research and project creation. The analytical part deals with the application of theoretical knowledge in analyzing and making the project. The project is based on the situational analysis and marketing research.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, SWOT, analýza, benchmarking, BCG matice, PEST analýza, Porterův model pěti sil, marketingový výzkum, focus group
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communications, communication mix, SWOT analysis, benchmarking, BCG matrix, PEST analysis, Porter's five forces analysis, marketing re-search, focus group
Rozsah průvodní práce
98 s. (115 753 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě situačních analýz a marketingového výzkumu je následně zpracován projekt.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of secondary schools and universities. The theoretical part describes the knowledge related to marketing communications, situational analysis, marketing research and project creation. The analytical part deals with the application of theoretical knowledge in analyzing and making the project. The project is based on the situational analysis and marketing research.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, SWOT, analýza, benchmarking, BCG matice, PEST analýza, Porterův model pěti sil, marketingový výzkum, focus group
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communications, communication mix, SWOT analysis, benchmarking, BCG matrix, PEST analysis, Porter's five forces analysis, marketing re-search, focus group
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace výrobku.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace baget Simply Fresh.
Na základě výsledku analýz navrhněte projektové řešení marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace výrobku.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace baget Simply Fresh.
Na základě výsledku analýz navrhněte projektové řešení marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, en-gagement and analytics. 6th ed. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, en-gagement and analytics. 6th ed. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: 19b, Mgr. Jan Čada
Kde vidíte zásadní nedostatky v komunikaci baget SF a jak je chcete využit? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: 19b, doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
1. S čím jste se potýkal nejvíce při realizaci focus group? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Byly návrhy už probírány s firmou Hamé? Pokud ano, jaká část projektu bude realizována nebo jak se firma k celému projektu postavila? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.:
Co značí termín influencers? Proč apelujete na www stránky? Zdůvodnění Chí kvadrát testování hypotézy. ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.:
Podle jakých kritérií jste si vybíral účastníky focus group? ZODPOVĚZENO ZCELA