Práce je projektem inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. Práce se skládá ze tři části a to teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou rozpracovány poznatky z oblasti inovací, strategie marketingu a strategických situačních analýz, které byli využity v praktické části. V projektové části jsou navrhnuty inovace marketingové strategie z hlediska marketingového mixu. Následně je projektová část podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is the project of innovation of the marketing strategy of the company Belve, s.r.o. The thesis consist of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with the knowledge in the field of innovations, marketing strategies a strategic situational analyses which were used in the practical part. In the project part there are suggestions for innovations of the marketing strategy with reference to the marketing mix. Subsequently the project part was analysed for costs, time and risks.
Práce je projektem inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. Práce se skládá ze tři části a to teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou rozpracovány poznatky z oblasti inovací, strategie marketingu a strategických situačních analýz, které byli využity v praktické části. V projektové části jsou navrhnuty inovace marketingové strategie z hlediska marketingového mixu. Následně je projektová část podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is the project of innovation of the marketing strategy of the company Belve, s.r.o. The thesis consist of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with the knowledge in the field of innovations, marketing strategies a strategic situational analyses which were used in the practical part. In the project part there are suggestions for innovations of the marketing strategy with reference to the marketing mix. Subsequently the project part was analysed for costs, time and risks.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury formulujte teoretická východiska týkající se marketingové strategie a marketingového plánování.
Praktická část
Charakterizujte projektovou společnost a její současnou marketingovou strategii.
Na základě analýzy formulujte závěry a zpracujte projekt inovace marketingové strategie.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace a proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury formulujte teoretická východiska týkající se marketingové strategie a marketingového plánování.
Praktická část
Charakterizujte projektovou společnost a její současnou marketingovou strategii.
Na základě analýzy formulujte závěry a zpracujte projekt inovace marketingové strategie.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace a proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHAMBERS, I., D. GRAY a D. HALL. Business studies. 4th ed. Harlow: Pearson Education, 2010, 812 s. ISBN 978-1-4058-9231-5.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. Marketing a management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Principles of marketing. 13th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2010, 636 s. ISBN 978-0-13-700669-4.
URBÁNEK, T. Marketing. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
Seznam doporučené literatury
CHAMBERS, I., D. GRAY a D. HALL. Business studies. 4th ed. Harlow: Pearson Education, 2010, 812 s. ISBN 978-1-4058-9231-5.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. Marketing a management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Principles of marketing. 13th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2010, 636 s. ISBN 978-0-13-700669-4.
URBÁNEK, T. Marketing. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc.Ing.Miloslava Chovancová,CSc./ 15 b/
1. V inovacích produktové a propagační strategie doporučujete, aby firma pokračovala v nastoupeném trendu. U inovace propagační strategie navrhujete drobné doplnění. Jaké inovace strategií považujete za účinné?zcela zodpovězeno\par
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. / 16 b/
1. Na jak dlouhý časový horizont je plánována inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o., která je navržena a prezentována v diplomové práci?zcela zodpovězeno
2. V jaké fázi je nyní implementace DP? Co se podařilo realizovat, kde se objevila úskalí a jakým způsobem byla řešena?zcela zodpovězeno\par
Dr. Dobeš-Vysvětlete cenovou strategii produktů společnosti?-částečně zodpovězeno\par \par\par