Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení ve společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o., a navrhnout opatření ke zvýšení úrovně marketingového řízení. Teoretická část práce se věnuje informacím týkajících se problematiky marketingového řízení, komunikace, konkurence, marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzami marketingového řízení společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o. se zaměřením na marketingový mix služeb. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt zvýšení úrovně marketingového řízení. Navrhnutá opatření jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master´s thesis is to evaluate current state of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. and propose measures to increase the level of marketing management. The theoretical part focuses on information concerning the issue of marketing management, communication, competition, marketing services and tourism. The practical part deals with analysis of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. with a focus on service marketing mix. Based on the results of the analyzes is developed a project to increase the level of marketing management. The proposed measures are subject to the time, risk and cost analysis.
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení ve společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o., a navrhnout opatření ke zvýšení úrovně marketingového řízení. Teoretická část práce se věnuje informacím týkajících se problematiky marketingového řízení, komunikace, konkurence, marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzami marketingového řízení společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o. se zaměřením na marketingový mix služeb. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt zvýšení úrovně marketingového řízení. Navrhnutá opatření jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master´s thesis is to evaluate current state of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. and propose measures to increase the level of marketing management. The theoretical part focuses on information concerning the issue of marketing management, communication, competition, marketing services and tourism. The practical part deals with analysis of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. with a focus on service marketing mix. Based on the results of the analyzes is developed a project to increase the level of marketing management. The proposed measures are subject to the time, risk and cost analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska týkající se marketingového řízení hotelu a wellness centra.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení pro danou společnost.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska týkající se marketingového řízení hotelu a wellness centra.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení pro danou společnost.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 stran. ISBN 978-80-7452-117-1.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, c2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 stran. ISBN 978-80-7452-117-1.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, c2013, 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 29 b.
Je vhodné, aby pro externí služby v oblasti marketingu byli využíváni studenti tohoto oboru? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaký máte názor na využití mystery shoppingu pro hodnocení poskytovaných služeb? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Rajnoch, 25 b.
V práci cílíte reklamním sdělením pouze na oblast Kroměříže a okolí. Neuvažovala jste v případě ubytovacích služeb o celorepublikovém zacílení? ZODPOVĚZENO ZCELA
Vidíte potenciál ve větším zapojení se jednotlivých subjektů v rámci Harmony centra do společné reklamy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Z jakého důvodu jste neuvažovala o umístění slevových balíčků na slevové portály? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubíčková:
Počítáte 5 000 Kč na uniformy, není to málo? Kolik uniforem jste počítala za 5 000 Kč? Jak chápete riziko projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA