Diplomová práce je zaměřena na zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Skanzen. Data byla zpracována prostřednictvím analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Vyhodnocení analýzy bylo provedeno plus/minus maticí analýzy SWOT, která poukázala na hlavní slabé stránky hotelu - chybějící program pro děti, vzhled webových stránek, dopravní dostupnost, nízkou návštěvnost restaurace a nedostatek personálu v restauraci. Na základě analýzy byl vytvořen projekt, který obsahuje řadu návrhů. Ty si kladou za cíl zvýšit obsazenost hotelu, zvýšit povědomí o hotelu, udržet stávající zákazníky a přilákat zákazníky nové. Hlavním výsledkem práce je projekt, jehož realizace umožní hotelu eliminovat slabé stránky a tím zlepšit kvalitu služeb.
Anotace v angličtině
My thesis is aimed at improving the quality of services provided at the Skanzen Hotel. Data were analyzed by analysis of the internal and external environment. Evaluation of the analysis was done by SWOT analysis, which points to the main weaknesses of the hotel - the missing children's program, site design, accessibility, low attendance and lack of restaurant staff at the restaurant. This plan was based on the analysis of the project was created, which contains a number of proposals. Its aim is to increase the occupancy, to raise awareness of the hotel, to keep existing customers and attract new customers. The main reset of this work is a project whose realization will allow to eliminace the weaknesses and this improve the quality of services.
Klíčová slova
služby, marketing hotelových služeb, hotelnictví, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
services, marketingo of hotel services, hospitality, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
104
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Skanzen. Data byla zpracována prostřednictvím analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Vyhodnocení analýzy bylo provedeno plus/minus maticí analýzy SWOT, která poukázala na hlavní slabé stránky hotelu - chybějící program pro děti, vzhled webových stránek, dopravní dostupnost, nízkou návštěvnost restaurace a nedostatek personálu v restauraci. Na základě analýzy byl vytvořen projekt, který obsahuje řadu návrhů. Ty si kladou za cíl zvýšit obsazenost hotelu, zvýšit povědomí o hotelu, udržet stávající zákazníky a přilákat zákazníky nové. Hlavním výsledkem práce je projekt, jehož realizace umožní hotelu eliminovat slabé stránky a tím zlepšit kvalitu služeb.
Anotace v angličtině
My thesis is aimed at improving the quality of services provided at the Skanzen Hotel. Data were analyzed by analysis of the internal and external environment. Evaluation of the analysis was done by SWOT analysis, which points to the main weaknesses of the hotel - the missing children's program, site design, accessibility, low attendance and lack of restaurant staff at the restaurant. This plan was based on the analysis of the project was created, which contains a number of proposals. Its aim is to increase the occupancy, to raise awareness of the hotel, to keep existing customers and attract new customers. The main reset of this work is a project whose realization will allow to eliminace the weaknesses and this improve the quality of services.
Klíčová slova
služby, marketing hotelových služeb, hotelnictví, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
services, marketingo of hotel services, hospitality, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb hotelu Skanzen.
Na základě analýzy zpracujte projekt zvýšení kvality služeb hotelu Skanzen.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb hotelu Skanzen.
Na základě analýzy zpracujte projekt zvýšení kvality služeb hotelu Skanzen.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 224 s. ISBN 978-80-247-4835-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 224 s. ISBN 978-80-247-4835-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Vratislav Kozák PhD. 26 b
Je vhodné, aby certifikaci hotelu prováděla odborná komise nebo aby certifikace byla udělována na základě vícenásobného mystery shoppingu?
Případně kombinace obou metod?
ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Bc. Et Bc Lukáš Snopek 24 b
Kolik času jste věnovala sběru dat s jmenovaným ředitelem hotelu. Bylo dostačující?
Vidíte nějakou reálnou možnost uplatnění alespoň části projektu v praxi a přímo v uvedeném hotelu? Pokud ano, kterou navrhovanou aktivitu předpokládáte, že upřednostníte?
Jsou použité marketingové nástroje a analýzy dostačující? Uveďte příklad dalších, které znáte.
ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Matošková
Co rozhoduje o kvalitě služby?; Ptala jste se zákazníků, zda jsou splněny potřeby a očekávání?; Podle čeho jste určila náklady na dopravu? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Březinová
Kolik z potenciálních zákazníků ví, co znamená pojem incentivní programy? Který segment zákazníků jste v práci úplně pominula a byl by přínosem pro hotel? ZODPOVĚZENO ZCELA