Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to identify and analyse customer satisfaction with services of the company Bar, který neexistuje. The thesis consists of theoretical and practical part. In theoretical part the terms like customer satisfaction, CRM, NPS, customer classification, marketing communication, marketing mix and benchmarking are defined. In practical part the company Bar, který neexistuje is introduced. The marketing mix of the company is defined. The questionnaire about the Bar, který neexistuje customer satisfaction is analysed. The competition of Bar, který neexistuje is described. Benchmarking of BKN with other bars is analysed. At the end of the thesis improvements and following development are suggested and related costs described.
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to identify and analyse customer satisfaction with services of the company Bar, který neexistuje. The thesis consists of theoretical and practical part. In theoretical part the terms like customer satisfaction, CRM, NPS, customer classification, marketing communication, marketing mix and benchmarking are defined. In practical part the company Bar, který neexistuje is introduced. The marketing mix of the company is defined. The questionnaire about the Bar, který neexistuje customer satisfaction is analysed. The competition of Bar, který neexistuje is described. Benchmarking of BKN with other bars is analysed. At the end of the thesis improvements and following development are suggested and related costs described.
Literární rešerše dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a spokojenost zákazníků
Zpracování teoretických východisek na základě dostupné literatury
Představení společnosti "Bar, který neexistuje" a analýza spokojenosti zákazníků
Analýza konkurence a provedení benchmarkingu
Návrhy pro zlepšení a závěrečná shrnutí
Zásady pro vypracování
Literární rešerše dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a spokojenost zákazníků
Zpracování teoretických východisek na základě dostupné literatury
Představení společnosti "Bar, který neexistuje" a analýza spokojenosti zákazníků
Analýza konkurence a provedení benchmarkingu
Návrhy pro zlepšení a závěrečná shrnutí
Seznam doporučené literatury
East, Robert, Malcolm Wright, and Marc Vanhuele. 2013. Consumer Behaviour: Applications in Marketing. 2nd ed. Los Angeles: Sage.
Kaftan, Miroslav. 2012. A Handbook of Modern Business Office. Praha: Nakladatelství Karolinum.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2014. Principles of Marketing. 15th ed. Harlow: Pearson.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2016. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.
Szmigin, Isabelle, and Maria G. Piacentini. 2015. Consumer Behaviour. Oxford: Oxford University Press.
Seznam doporučené literatury
East, Robert, Malcolm Wright, and Marc Vanhuele. 2013. Consumer Behaviour: Applications in Marketing. 2nd ed. Los Angeles: Sage.
Kaftan, Miroslav. 2012. A Handbook of Modern Business Office. Praha: Nakladatelství Karolinum.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2014. Principles of Marketing. 15th ed. Harlow: Pearson.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2016. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.
Szmigin, Isabelle, and Maria G. Piacentini. 2015. Consumer Behaviour. Oxford: Oxford University Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Benyahya: Is the company going to apply some of your suggestions? A: (answered)
Q, Novák: Why have you chosen questionnaire via Facebook instead of questioning in BKN? A: (answered)