Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online marketingové komunikace. Na základě zpracovaných analýz je vytvořen komplexní projekt na zlepšení v této oblasti, který zahrnuje také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to describe a project focused on improving online marketing communication of the Troubelice chocolate company. The theoretical part deals with basic terms related to this issue. The description of the company and elaboration of marketing mix is mentioned at the beginning of the practical part. Subsequently, particular activities of current marketing communication are evaluated. The area of online marketing communication is closely analyzed. Based on processed analysis is a comprehensive project to improve in this area, which also includes the time, cost and risk analysis. In conclusion there are defined possible ways of measuring the effectiveness of the project.
online marketing communication, communication mix, internet advertising, web sites, search engine optimization (SEO), SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
102
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online marketingové komunikace. Na základě zpracovaných analýz je vytvořen komplexní projekt na zlepšení v této oblasti, který zahrnuje také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to describe a project focused on improving online marketing communication of the Troubelice chocolate company. The theoretical part deals with basic terms related to this issue. The description of the company and elaboration of marketing mix is mentioned at the beginning of the practical part. Subsequently, particular activities of current marketing communication are evaluated. The area of online marketing communication is closely analyzed. Based on processed analysis is a comprehensive project to improve in this area, which also includes the time, cost and risk analysis. In conclusion there are defined possible ways of measuring the effectiveness of the project.
online marketing communication, communication mix, internet advertising, web sites, search engine optimization (SEO), SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice internetového marketingu se zaměřením na online marketingovou komunikaci.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení využití online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice internetového marketingu se zaměřením na online marketingovou komunikaci.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení využití online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed., compl. rev. and updated. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, c2013, 439 s. ISBN 978-1-118-48876-8.
SMITH, Paul Russell a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed., compl. rev. and updated. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, c2013, 439 s. ISBN 978-1-118-48876-8.
SMITH, Paul Russell a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Pilík, 21 bodů
V jaké fázi realizace je navržený projekt? Bude ho firma na základě Vaší práce realizovat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Mgr. Bačíková, 28 bodů,
Pokud by firma navýšila rozpočet na projekt, do kterého z Vámi uvedených návrhů byste finanční prostředky primárně vložila? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V čem spatřujete základní nedostatek při současné online marketingové komunikaci? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Co je Vaším cílem? Co je pro Vaši firmu největší riziko pro další tři roky? Myslíte, že je možno kombinovat zdravou výživu a čokoládu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Zjišťovala jste návštěvnost Vašich stránek a eshopu z mobilních zařízení? Bude nový web responzivní? Pracovala jste s klíčovými slovy při vyhledávání? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková
Jak jste došla k výpočtu návratnosti investice, k částce 110 000 Kč? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ