Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci vybrané firmy. Zaměřuje se na sociální sítě, které jsou považovány za jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o marketingové komunikaci na internetu s důrazem právě na oblast sociálních sítí. Praktická část je nejdříve věnována analytickému rozboru současného stavu marketingové komunikace vybrané firmy, její nejbližší konkurenci a vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací byl navržen samotný projekt na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to propose an improvement in using social media networks for marketing communication in chosen company. It is focused on social media networks, which are considered as one from the most effective marketing tools today. This thesis is divided into two main parts. The first one introduce theoretical background about marketing communication on the internet with an emphasis on social networks. The second part is initially devoted to analytical section of present marketing communication in chosen company, then the closest competitors and evaluation of the questionnaire. The final results are summarized in SWOT analysis. Based on this acquired information was suggest the project itself on chosen social networks. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, online marketing, sociální sítě, sociální média
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, online marketing, social networks, social media
Rozsah průvodní práce
101 s. (23 200 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci vybrané firmy. Zaměřuje se na sociální sítě, které jsou považovány za jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o marketingové komunikaci na internetu s důrazem právě na oblast sociálních sítí. Praktická část je nejdříve věnována analytickému rozboru současného stavu marketingové komunikace vybrané firmy, její nejbližší konkurenci a vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací byl navržen samotný projekt na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to propose an improvement in using social media networks for marketing communication in chosen company. It is focused on social media networks, which are considered as one from the most effective marketing tools today. This thesis is divided into two main parts. The first one introduce theoretical background about marketing communication on the internet with an emphasis on social networks. The second part is initially devoted to analytical section of present marketing communication in chosen company, then the closest competitors and evaluation of the questionnaire. The final results are summarized in SWOT analysis. Based on this acquired information was suggest the project itself on chosen social networks. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, online marketing, sociální sítě, sociální média
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, online marketing, social networks, social media
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Vytvořte projekt marketingové komunikace na zvolených sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav online marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Vytvořte projekt marketingové komunikace na zvolených sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EVANS, Liana. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter and other social media. 1st ed. Indianapolis: Que, c2010, 342 s. ISBN 978-0-7897-4284-1.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd.1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
SAFKO, Lon. The social media bible: tactics, tools and strategies for business success. 3rd ed. Hoboken: John Wiley and Sons, c2012, 622 s. ISBN 978-1-118-26974-9.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EVANS, Liana. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter and other social media. 1st ed. Indianapolis: Que, c2010, 342 s. ISBN 978-0-7897-4284-1.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd.1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
SAFKO, Lon. The social media bible: tactics, tools and strategies for business success. 3rd ed. Hoboken: John Wiley and Sons, c2012, 622 s. ISBN 978-1-118-26974-9.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Obhajoba DP
Vedoucí: doc. Pilík, 19 bodů
Bude firma realizovat Vámi navržené řešení marketingové komunikace na sociálních sítích? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Dr. Dobeš, 22 bodů
Oblast mikrotenových sáčků považuji za vysoce homogenní trh. Je Váš projekt tím, čím chcete firmu odlišit od ostatních výrobců a prodejců? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Myslíte si, že konečného uživatele navrhované kroky přimějí cíleně vyhledávat mikrotenové sáčky pouze od Vámi sledované firmy? Je Vám známo, jakým způsobem se Vaše firma odlišuje od konkurence na Slovensku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Myslíte si, že nad možností i jiné marketingové komunikace než na sociálních sítích? Co výrobky Vaší firmy a ekologie? Neuvažuje firma o změně materiálu na výrobky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
zdůraznil kvalitu vypracované analýzy
Mgr. Richtr
Nejsou dopady sociální sítě ve Vaší práci nadhodnocené? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ