Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost AEC, její formy komunikace a její special events.
Anotace v angličtině
The thesis is mainly concentrated on theoretical elaboration of special events. Because special events are one of the marketing communication tools which is becoming more and more important. In the theoretical part it is described, what the special events are, what its impact is, what marketing means in the special events sphere and what the needs are when producing an event. In practical part there is a description of Australian company AEC, its communication forms and its special events.
Klíčová slova
special events, marketingové komunikace, event marketing, produkce, integrované marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
special events, event marketing, marketing communication, production
Rozsah průvodní práce
106 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost AEC, její formy komunikace a její special events.
Anotace v angličtině
The thesis is mainly concentrated on theoretical elaboration of special events. Because special events are one of the marketing communication tools which is becoming more and more important. In the theoretical part it is described, what the special events are, what its impact is, what marketing means in the special events sphere and what the needs are when producing an event. In practical part there is a description of Australian company AEC, its communication forms and its special events.
Klíčová slova
special events, marketingové komunikace, event marketing, produkce, integrované marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
special events, event marketing, marketing communication, production
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace. Definujte základní pojmy marketingových komunikací (reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej) s důrazem na special events a pojmy, s nimiž budete dále pracovat.
2. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace a aktivit Vámi vybrané společnosti s důrazem na special events.
3. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků (klady a zápory) plánování special events této společnosti.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry pro přípravu konkrétní akce.
5. Navrhněte konkrétní akci. Zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace. Definujte základní pojmy marketingových komunikací (reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej) s důrazem na special events a pojmy, s nimiž budete dále pracovat.
2. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace a aktivit Vámi vybrané společnosti s důrazem na special events.
3. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků (klady a zápory) plánování special events této společnosti.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry pro přípravu konkrétní akce.
5. Navrhněte konkrétní akci. Zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Seznam doporučené literatury
Lewis S. Events made simple, Australia, Allan & Unwin 2004. ISBN 1865088544
Allen J. Event Planning, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd. 2000. ISBN 0471644129
Harris G. The Essential Event Planning Kit, USA, The Americas group 2004. ISBN 0935047360
Goldblatt J. Special Events : Twenty-First Century Global Event Management, USA, John Willey and Sons, Inc 2002. ISBN 0471396877
Allen J. The Business of Event Planning: Behind-the-Scenes Secrets of Successful Special Events, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2002. ISBN 047083188X
Allen J. Event Planning Ethics and Etiquette: A Principled Approach to the Business of Special Event Management,Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2003. ISBN 0470832606
Sorin D.The Special Events Advisor : A Business and Legal Guide for Event Professionals, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2003. ISBN 0471450103
Goldblatt J. Special Events: Best Practices in Modern Event Management (Hospitality, Travel & Tourism), USA, Van Nostrand Reinhold Company 1996. ISBN: 0471287458
Goldblatt J., Nelson K.S. The International Dictionary of Event Management Publisher, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2000. ISBN 047139453X
Rutherford Silvers J. Professional Event Coordination, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2003. ISBN 0471263052
Meshbesher P.S. Your Special Event Planning Guide, USA, Patty Sachs/Celebration Creations 1998. ISBN: 0961668016
Allen J. Marketing Your Event Planning Business : A Creative Approach to Gaining the Competitive Edge
Seznam doporučené literatury
Lewis S. Events made simple, Australia, Allan & Unwin 2004. ISBN 1865088544
Allen J. Event Planning, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd. 2000. ISBN 0471644129
Harris G. The Essential Event Planning Kit, USA, The Americas group 2004. ISBN 0935047360
Goldblatt J. Special Events : Twenty-First Century Global Event Management, USA, John Willey and Sons, Inc 2002. ISBN 0471396877
Allen J. The Business of Event Planning: Behind-the-Scenes Secrets of Successful Special Events, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2002. ISBN 047083188X
Allen J. Event Planning Ethics and Etiquette: A Principled Approach to the Business of Special Event Management,Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2003. ISBN 0470832606
Sorin D.The Special Events Advisor : A Business and Legal Guide for Event Professionals, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2003. ISBN 0471450103
Goldblatt J. Special Events: Best Practices in Modern Event Management (Hospitality, Travel & Tourism), USA, Van Nostrand Reinhold Company 1996. ISBN: 0471287458
Goldblatt J., Nelson K.S. The International Dictionary of Event Management Publisher, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2000. ISBN 047139453X
Rutherford Silvers J. Professional Event Coordination, Canada, John Willey and Sons Canada, Ltd 2003. ISBN 0471263052
Meshbesher P.S. Your Special Event Planning Guide, USA, Patty Sachs/Celebration Creations 1998. ISBN: 0961668016
Allen J. Marketing Your Event Planning Business : A Creative Approach to Gaining the Competitive Edge