Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané lékárny. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti marketingu a jeho prvků a analýze marketingového prostředí. Část praktická obsahuje interní a externí analýzu vybrané lékárny. V další části je prezentován návrh marketingové strategie podložený informacemi získanými ze situační analýzy, SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Závěrem je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected pharmacy. The theoretical part is focused on the knowledge from the literature on marketing and its elements and the analysis of the marketing environment. The practical part includes internal and external analysis of the selected pharmacy. In the next part is presented a proposal of marketing strategy based on information obtained from situational analysis, SWOT analysis and questionnaire survey. Finally, the proposal is subject to cost, time and
risk analysis.
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané lékárny. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti marketingu a jeho prvků a analýze marketingového prostředí. Část praktická obsahuje interní a externí analýzu vybrané lékárny. V další části je prezentován návrh marketingové strategie podložený informacemi získanými ze situační analýzy, SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Závěrem je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected pharmacy. The theoretical part is focused on the knowledge from the literature on marketing and its elements and the analysis of the marketing environment. The practical part includes internal and external analysis of the selected pharmacy. In the next part is presented a proposal of marketing strategy based on information obtained from situational analysis, SWOT analysis and questionnaire survey. Finally, the proposal is subject to cost, time and
risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingu ve zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň využití marketingu ve vybrané lékárně.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingové strategie ve vybrané lékárně.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte přínos.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingu ve zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň využití marketingu ve vybrané lékárně.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingové strategie ve vybrané lékárně.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte přínos.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric. Essentials of Health Care Marketing. Third Edition. Burlington: Jones and Bartlett Learning, 2010, 515 s. ISBN 978-07-637-8333-4.
HANZELKOVÁ Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ, Dana ODEHNALOVÁ a Oldřich VYKYPĚL. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha: C. H. Beck, 2009, 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health Care Market Strategy: from planning to action. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
METYŠ, Karel a Peter BALOG. Marketing ve farmacii. Praha: Grada, 2006, 208 s. ISBN 978-80-247-0830-0.
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric. Essentials of Health Care Marketing. Third Edition. Burlington: Jones and Bartlett Learning, 2010, 515 s. ISBN 978-07-637-8333-4.
HANZELKOVÁ Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ, Dana ODEHNALOVÁ a Oldřich VYKYPĚL. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha: C. H. Beck, 2009, 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health Care Market Strategy: from planning to action. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
METYŠ, Karel a Peter BALOG. Marketing ve farmacii. Praha: Grada, 2006, 208 s. ISBN 978-80-247-0830-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc.25 b
1. Jaká je pravděpodobnost realizace tohoto projektu? zcela zodpovězeno\par
Oponent práce: Ing. Martin Přecechtěl 25 b
1. V práci se zaměřujete na vyšší prodejnost léčivých přípravků. zcela zodpovězeno finanční zainteresovanosti jednotlivých zaměstnanců při prodeji vybraných výrobků ve vybrané lékárně a v lékárnách obecně? zcela zodpovězeno
doc. Staňková
Jakou marketingovou strategii navrhujete? zcela zodpovězeno
Dr. Papadaki
Jakým způsobem jste přišla na mzdu při roznosu letáků? zcela zodpovězeno
Jaký poměr je poměr mezi léky na recept a bez receptu? zcela zodpovězeno
Dr. Bejtkovský
Proč využíváte marketingový mix produktů? zcela zodpovězeno
Jak vnímáte příležitosti v rámci SWOT analýzy? zcela zodpovězeno