Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně.
V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na jednotlivé body marketingového mixu, ale samozřejmě neopomíjím celý strategický marketingový proces.
Anotace v angličtině
My graduation thesis covers theme of the launching campaign in theoretically way. Show whole strategic process and marketing planning. Covers necessary inner analyses as well as outer environment and creation campaign progress.
In analytical and project part I actuate whole process to the realization. I analyze the market and the company environment and prepare whole launching campaign incl. creative communication. I target my study to each point of marketing mix and of course I mention whole strategic marketing process.
Diplomová práce teoreticky zpracovává téma zaváděcích propagačních kampaní. Zohledňuje celý strategický proces a marketingové plánování. Zahrnuje potřebné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí a postup při tvorbě kampaně.
V analytické a praktické části uvádím celý proces do praxe. Analyzuji prostředí trhu a firmy a připravuji kampaň včetně kreativní části komunikace. Zaměřuji se především na jednotlivé body marketingového mixu, ale samozřejmě neopomíjím celý strategický marketingový proces.
Anotace v angličtině
My graduation thesis covers theme of the launching campaign in theoretically way. Show whole strategic process and marketing planning. Covers necessary inner analyses as well as outer environment and creation campaign progress.
In analytical and project part I actuate whole process to the realization. I analyze the market and the company environment and prepare whole launching campaign incl. creative communication. I target my study to each point of marketing mix and of course I mention whole strategic marketing process.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti problematiky uvádění nových výrobků na trh se zaměřením na potraviny resp. potraviny speciálního charakteru.
2. Proveďte analýzu trhu potravinových doplňků.
3. Analyzujte a vyhodnoťte získané informace a stanovte vlastní závěry této analýzy.
4. Navrhněte reklamní kampaň zavedení nových potravinových produktů New Life Colostrum na trh České republiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti problematiky uvádění nových výrobků na trh se zaměřením na potraviny resp. potraviny speciálního charakteru.
2. Proveďte analýzu trhu potravinových doplňků.
3. Analyzujte a vyhodnoťte získané informace a stanovte vlastní závěry této analýzy.
4. Navrhněte reklamní kampaň zavedení nových potravinových produktů New Life Colostrum na trh České republiky.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, Management Press, Praha 2000. ISBN 80-7261-010-4
SVOBODA, V. Propagační kampaně v marketingových komunikacích, UTB 2003, ISBN 80-7318-196-7
HORÁKOVÄ, H. Strategický marketing, I.vydání 2001, Management Press, ISBN 80-7169-996-9
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera, Management Press, Praha 2000. ISBN 80-7261-010-4
SVOBODA, V. Propagační kampaně v marketingových komunikacích, UTB 2003, ISBN 80-7318-196-7
HORÁKOVÄ, H. Strategický marketing, I.vydání 2001, Management Press, ISBN 80-7169-996-9