Tato diplomová práce se zabývá vytvořením projektu pro zvýšení návštěvnosti vybraného kempu v Oravicích. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje literární rešerši týkající se cestovního ruchu. V rámci této části byly také popsány analytické metody použité v praktické části. V praktické časti je provedená analýza součas-ného stavu a SWOT analýza vybraného kempu. V rámci této části je také provedená ana-lýza lokalizačních, selektivních a realizačních podmínek cestovního ruchu v oblasti Oravice. Na základě výsledků provedených analýz je zpracován projekt, který má vybranému kempu pomoct zvýšit návštěvnost ve všední dny. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create an attendance increase project at a selected campsite in Oravice. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The the-oretical part contains information related to research on tourism. Furthermore, it also des-cribes analytic methods used within the practical part. The practical part contains the analy-sis of the state-of-the-art and SWOT matrix of the particular campsite. Moreover, it analy-tically presents the primary and secondary supply of tourism in the area of Oravice. As a result, the analyses served as a base for creating a project, that should help the campsite to increase its attendance. Particularly, the project focuses on the analysis of costs, time and risks.
Klíčová slova
cestovní ruch, služby, návštěvnost, obec Oravice, pobyt, produkt, analýza
Klíčová slova v angličtině
tourism, services, attendance, village Oravice, stay, product, analysis
Rozsah průvodní práce
90
Jazyk
SK
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením projektu pro zvýšení návštěvnosti vybraného kempu v Oravicích. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje literární rešerši týkající se cestovního ruchu. V rámci této části byly také popsány analytické metody použité v praktické části. V praktické časti je provedená analýza součas-ného stavu a SWOT analýza vybraného kempu. V rámci této části je také provedená ana-lýza lokalizačních, selektivních a realizačních podmínek cestovního ruchu v oblasti Oravice. Na základě výsledků provedených analýz je zpracován projekt, který má vybranému kempu pomoct zvýšit návštěvnost ve všední dny. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create an attendance increase project at a selected campsite in Oravice. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The the-oretical part contains information related to research on tourism. Furthermore, it also des-cribes analytic methods used within the practical part. The practical part contains the analy-sis of the state-of-the-art and SWOT matrix of the particular campsite. Moreover, it analy-tically presents the primary and secondary supply of tourism in the area of Oravice. As a result, the analyses served as a base for creating a project, that should help the campsite to increase its attendance. Particularly, the project focuses on the analysis of costs, time and risks.
Klíčová slova
cestovní ruch, služby, návštěvnost, obec Oravice, pobyt, produkt, analýza
Klíčová slova v angličtině
tourism, services, attendance, village Oravice, stay, product, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně služeb a okolí vybraného kempu.
Zpracujte projekt zvýšení turistické návštěvnosti na základě provedených analýz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně služeb a okolí vybraného kempu.
Zpracujte projekt zvýšení turistické návštěvnosti na základě provedených analýz.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Mag Consulting, 2013, 295 s. ISBN 978-80-86724-46-1.
FLETCHER, John. Tourism: principles and practice. 5th ed. Harlow: Pearson, 2013, 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, c2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Ekonomika cestovního ruchu. Praha: Mag Consulting, 2013, 295 s. ISBN 978-80-86724-46-1.
FLETCHER, John. Tourism: principles and practice. 5th ed. Harlow: Pearson, 2013, 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, c2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 22 bodů. Je novým trendem dovolená pro určité cílové skupiny právě v kempu? Jak byste toto tvrzení dokázala? Co je tím důvodem pro tento typ dovolené? Zodpovězeno zcela.
Ing. Zuzana Jurigová, Ph.D. 24 bodů. Balíčky sú navrhnuté pre cieľovú skupinu rodín s deťmi a seniorov. Myslíte si, že tieto špecifické cieľové skupiny budú mať záujem o ubytovanie v kempe při plánovaní dovolenky? Z čoho vychádzate? Zodpovězeno zcela.
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.: Jak se liší náklady na pobyt v kempu podle ročního období? Na jaké úrovni jsou sociální zařízení v tomto kempu? Zodpovězeno zcela.
Ing. Josef Krůžela, CSc.: Existuje na Slovensku podobný kemp či síť kempů? Zodpovězeno zcela.