Diplomová práce se zabývá seniory jako cílovou skupinou marketingu a propagace.
Anotace v angličtině
The master thesis is concerned with seniors as a target group in advertising and promotion.
Klíčová slova
Senior,cílová skupina,reklama,inzerce
Klíčová slova v angličtině
Senior,target group,advertising,publicity
Rozsah průvodní práce
89
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá seniory jako cílovou skupinou marketingu a propagace.
Anotace v angličtině
The master thesis is concerned with seniors as a target group in advertising and promotion.
Klíčová slova
Senior,cílová skupina,reklama,inzerce
Klíčová slova v angličtině
Senior,target group,advertising,publicity
Zásady pro vypracování
1. Autorka se zevrubně seznámí s psychologickými, politickými, zdravotními a společenskými aspekty seniorské cílové skupiny ve vztahu k marketingové komunikaci.
2. V druhé části teoretické kapitoly rozpracuje problematiku marketingových postojů vůči seniorům, téma cílení reklamy a typologii spotřebitele - seniora v reklamních komunikátech.
3. V praktické části bude na kvantitativně reprezentativním vzorku analyzovat v teoretické části vytčené aspekty komunikátů, sestaví dotazník k průzkumu, vyhodnotí jej a vyvodí odpovídající závěry.
Zásady pro vypracování
1. Autorka se zevrubně seznámí s psychologickými, politickými, zdravotními a společenskými aspekty seniorské cílové skupiny ve vztahu k marketingové komunikaci.
2. V druhé části teoretické kapitoly rozpracuje problematiku marketingových postojů vůči seniorům, téma cílení reklamy a typologii spotřebitele - seniora v reklamních komunikátech.
3. V praktické části bude na kvantitativně reprezentativním vzorku analyzovat v teoretické části vytčené aspekty komunikátů, sestaví dotazník k průzkumu, vyhodnotí jej a vyvodí odpovídající závěry.
Seznam doporučené literatury
J. Světlík - Marketing pro evropský trh
Psychologie reklamy
L. Rabušic - Čeští senioři včera, dnes a zítra
H. Willems - Teatralität der Werbung
D. Rushkoff - Manipulativní nátlak
Seznam doporučené literatury
J. Světlík - Marketing pro evropský trh
Psychologie reklamy
L. Rabušic - Čeští senioři včera, dnes a zítra
H. Willems - Teatralität der Werbung
D. Rushkoff - Manipulativní nátlak