Tématem této diplomové práce je mezinárodní nákladní doprava a marketing. Společnost Empus byla založena v roce 1997 a od té doby se věnuje mezinárodní dopravě . Po vstupu České republiky do Evropské unie se trh dopravních služeb velice změnil. Pokud chtějí firmy zůstat úspěšné, měly by reagovat na tento fakt velice rychle. Firma Empus situaci podcenila a nyní hledá nejlepší řešení nastalé krize. Cílem práce je pomoci najít vhodná východiska.
Anotace v angličtině
The topic of this master thesis is international cargo transport and marketing. Empus company was estabilished in 1997 and since that time it has been dealing with International Transport. After the entrance of the Czech Republic into European Union the Market of Transportation Services has changed a lot. If firms intend to remain succesful they should react to this situation very quickly. Marketing communication also carryes a great importance in this aspect. Empus has underestimated this fact and now it is beeng seaking the best solution of this troublesome situation. The aim of this thesis is to help fhe firm to find it.
Tématem této diplomové práce je mezinárodní nákladní doprava a marketing. Společnost Empus byla založena v roce 1997 a od té doby se věnuje mezinárodní dopravě . Po vstupu České republiky do Evropské unie se trh dopravních služeb velice změnil. Pokud chtějí firmy zůstat úspěšné, měly by reagovat na tento fakt velice rychle. Firma Empus situaci podcenila a nyní hledá nejlepší řešení nastalé krize. Cílem práce je pomoci najít vhodná východiska.
Anotace v angličtině
The topic of this master thesis is international cargo transport and marketing. Empus company was estabilished in 1997 and since that time it has been dealing with International Transport. After the entrance of the Czech Republic into European Union the Market of Transportation Services has changed a lot. If firms intend to remain succesful they should react to this situation very quickly. Marketing communication also carryes a great importance in this aspect. Empus has underestimated this fact and now it is beeng seaking the best solution of this troublesome situation. The aim of this thesis is to help fhe firm to find it.
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti mezinárodní autodopravy. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí zvolené organizace formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací organizace a jejího postavení na trhu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry.
4. Navrhněte optimální model marketingových komunikací firmy EMPUS, s.r.o. a zhodnoťte možnosti a problémy jeho aplikace v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti mezinárodní autodopravy. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí zvolené organizace formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací organizace a jejího postavení na trhu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry.
4. Navrhněte optimální model marketingových komunikací firmy EMPUS, s.r.o. a zhodnoťte možnosti a problémy jeho aplikace v praxi.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš. - Praha: Grada Publishing, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. - Vyd. 1. Praha: Grada, 2000. - 602 s. ISBN 80-7169-997-7
Řezníček, B., Šaradín, P. Marketing v autodopravě. - Vyd. 1. Praha: Grada, 2001. - 200 s. ISBN 80-247-0051-4
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš. - Praha: Grada Publishing, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. - Vyd. 1. Praha: Grada, 2000. - 602 s. ISBN 80-7169-997-7
Řezníček, B., Šaradín, P. Marketing v autodopravě. - Vyd. 1. Praha: Grada, 2001. - 200 s. ISBN 80-247-0051-4