Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků obchodu s delikatesami. Teoretická část obsahuje úvod do spotřební kultury a chování spotřebitele. Dále je rozebrán proces nákupu a faktory, které ho ovlivňují. V praktické části je analyzo-váno nákupní chování u vybraných druhů zboží a navrhnuto doporučení, pro podporu pro-deje těchto druhů zboží.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on analyse of a consumer behavior in the Delicatessen shop. The theoretical part includes an introduction to the consumer culture and consumer beha-vior. Further is describe the buying process and factors affect this process. In the practical part is analyze of consumer behavior for selected commodities and the proposal of recommen-dations for sales promotion.
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků obchodu s delikatesami. Teoretická část obsahuje úvod do spotřební kultury a chování spotřebitele. Dále je rozebrán proces nákupu a faktory, které ho ovlivňují. V praktické části je analyzo-váno nákupní chování u vybraných druhů zboží a navrhnuto doporučení, pro podporu pro-deje těchto druhů zboží.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on analyse of a consumer behavior in the Delicatessen shop. The theoretical part includes an introduction to the consumer culture and consumer beha-vior. Further is describe the buying process and factors affect this process. In the practical part is analyze of consumer behavior for selected commodities and the proposal of recommen-dations for sales promotion.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti z nákupního chování.
Praktická část
Analyzujte nákupní chování zákazníků v prodejně Delikatesy u vybraných druhů zboží.
Vypracujte doporučení pro zvýšení prodeje vybraného zboží v prodejně Delikatesy.
Doporučení podrobte rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti z nákupního chování.
Praktická část
Analyzujte nákupní chování zákazníků v prodejně Delikatesy u vybraných druhů zboží.
Vypracujte doporučení pro zvýšení prodeje vybraného zboží v prodejně Delikatesy.
Doporučení podrobte rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRAFMAN, Ori a Rom BRAFMAN. Houpačka: proč se chováme iracionálně? 1. vyd. Praha: 2009, 186 s. ISBN 978-80-7363-239-7.
HAUGTVEDT, Curtis P., Paul HERR a Frank R. KARDES. Handbook of consumer psychology. New York: Lawrence Erlbaum Associates, c2008, 1273 s. ISBN 978-0-8058-5603-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, c2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2002, 253 s. ISBN 80-7261-055-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s.
ISBN 978-80-247-3528-3.
WÄNKE, Michaela. Social psychology of consumer behavior. New York: Psychology Press, 2009, 396 s. ISBN 9781841694986.
ZAHRÁDKA, Pavel. Spotřební kultura: historie, teorie a výzkum. Vyd. 1. Praha: 2014, 438 s. ISBN 978-80-200-2372-8.
Seznam doporučené literatury
BRAFMAN, Ori a Rom BRAFMAN. Houpačka: proč se chováme iracionálně? 1. vyd. Praha: 2009, 186 s. ISBN 978-80-7363-239-7.
HAUGTVEDT, Curtis P., Paul HERR a Frank R. KARDES. Handbook of consumer psychology. New York: Lawrence Erlbaum Associates, c2008, 1273 s. ISBN 978-0-8058-5603-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, c2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2002, 253 s. ISBN 80-7261-055-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s.
ISBN 978-80-247-3528-3.
WÄNKE, Michaela. Social psychology of consumer behavior. New York: Psychology Press, 2009, 396 s. ISBN 9781841694986.
ZAHRÁDKA, Pavel. Spotřební kultura: historie, teorie a výzkum. Vyd. 1. Praha: 2014, 438 s. ISBN 978-80-200-2372-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (23 b.) doc. Kozák:
Jak ocenil vedoucí prodejny nárůst prodeje čokolády? Zodpovězeno zcela.
Uvažovala jste o vyvěšení informace, jaké vlastnosti má šroubovací uzávěr u vína prodávaného pod značkou Delikatesy? Zodpovězeno zcela.
OP: (15 b.) Ing. Dobeš, Ph.D.:
Vzhledem k omezenému využití analytických metod se pokuste o stručnou SWOT analýzu zkoumané prodejny. Především se zaměřte na příležitosti a ohrožení. Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky:
Ing. Horáková, Ph.D.:
Na základě jaké metody jste zpracovávala rizikovou analýzu? Zodpovězeno zcela.