Práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejichž potřeby pramení z jejich postižení rozumového, smyslového, tělesného, sociálního a souběžně se u nich vyskytne specifická porucha učení, která se promítá do sféry sociální i pedagogické. Práce se dále věnuje nápravným metodám specifických poruch učení.
Anotace v angličtině
The essy deals with pupils with speciál educational needs whose needs spring from thein hadycap of sens, rational, social and paralely to handicap are found speciál defekt of education, which imagines to the spere social and pedagogical.
Klíčová slova
Školní docházka, vývoj dítěte, vývojové zvláštnosti, speciální vzdělávací potřeby, integrace, poruchy učení, sociální prostředí, emocionální poruchy, socializace, problémová rodina, špatná adaptace, odchylky chování, specifické poruchy učení, reedukace, diagnostika, metody, učitel, sociokulturní začlenění.
Klíčová slova v angličtině
School attendance, evolution of child, peculiarities of evolution, speciál education needs, integration, defects od education, social surroudings, emotional defects, nationalization, problematic family, bad adaptation, deviation of behaviour, specific defects of education, rieducation, diagnosis, methods,trachet, cosiocultural integration.
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejichž potřeby pramení z jejich postižení rozumového, smyslového, tělesného, sociálního a souběžně se u nich vyskytne specifická porucha učení, která se promítá do sféry sociální i pedagogické. Práce se dále věnuje nápravným metodám specifických poruch učení.
Anotace v angličtině
The essy deals with pupils with speciál educational needs whose needs spring from thein hadycap of sens, rational, social and paralely to handicap are found speciál defekt of education, which imagines to the spere social and pedagogical.
Klíčová slova
Školní docházka, vývoj dítěte, vývojové zvláštnosti, speciální vzdělávací potřeby, integrace, poruchy učení, sociální prostředí, emocionální poruchy, socializace, problémová rodina, špatná adaptace, odchylky chování, specifické poruchy učení, reedukace, diagnostika, metody, učitel, sociokulturní začlenění.
Klíčová slova v angličtině
School attendance, evolution of child, peculiarities of evolution, speciál education needs, integration, defects od education, social surroudings, emotional defects, nationalization, problematic family, bad adaptation, deviation of behaviour, specific defects of education, rieducation, diagnosis, methods,trachet, cosiocultural integration.