V bakalářské práci bude navržen komunikační plán pro společnost DEFEND FINANCE s.r.o., která působí na trhu pojištění motorových vozidel. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou na základě vybraných literárních zdrojů vysvětleny všechny pojmy, analýzy a metody použité v části praktické, která na tuto část navazuje. Praktická část bude zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu PEST a SWOT, a budou zde popsány jednotlivé nástroje propagace, které společnost využívá. Následně budou navrženy komunikační nástroje, pomocí nichž by mohla společnost zviditelnit nejen značku, ale také více přiblížit své produkty budoucím zákazníkům. Cílem práce je navrhnout komunikační plán společnosti DEFEND FINANCE s.r.o., jeho rozpočet a časový harmonogram realizace.
Anotace v angličtině
In the bachelor thesis will be proposed Communication Plan for the company DEFEND FINANCNE Ltd., which operates in the motor insurance market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part will be, on the basis of selected literature sources, explained all the concepts, analysis and methods used in the practical part, which follows to this part. The practical part will be focused on the characteristics of the company, PEST and SWOT analysis. There will be described individual promotional tools used by the company. Then will be designed communication tools by which the company could raise the visibility not only the brand, but also to bring products closer to prospective customers. The aim of the bachelor thesis is to design the Communication Plan of the company DEFEND FINANCE Ltd., its budget and timetable for implementation.
Communication Plan, marketing communication, communication mix, PEST, SWOT analyse.
Rozsah průvodní práce
55 s. (74 663 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci bude navržen komunikační plán pro společnost DEFEND FINANCE s.r.o., která působí na trhu pojištění motorových vozidel. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou na základě vybraných literárních zdrojů vysvětleny všechny pojmy, analýzy a metody použité v části praktické, která na tuto část navazuje. Praktická část bude zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu PEST a SWOT, a budou zde popsány jednotlivé nástroje propagace, které společnost využívá. Následně budou navrženy komunikační nástroje, pomocí nichž by mohla společnost zviditelnit nejen značku, ale také více přiblížit své produkty budoucím zákazníkům. Cílem práce je navrhnout komunikační plán společnosti DEFEND FINANCE s.r.o., jeho rozpočet a časový harmonogram realizace.
Anotace v angličtině
In the bachelor thesis will be proposed Communication Plan for the company DEFEND FINANCNE Ltd., which operates in the motor insurance market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part will be, on the basis of selected literature sources, explained all the concepts, analysis and methods used in the practical part, which follows to this part. The practical part will be focused on the characteristics of the company, PEST and SWOT analysis. There will be described individual promotional tools used by the company. Then will be designed communication tools by which the company could raise the visibility not only the brand, but also to bring products closer to prospective customers. The aim of the bachelor thesis is to design the Communication Plan of the company DEFEND FINANCE Ltd., its budget and timetable for implementation.
Communication Plan, marketing communication, communication mix, PEST, SWOT analyse.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu související s danou problematikou.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a její činnost.
Analyzujte současné komunikační aktivity společnosti.
Zhodnoťte současný stav propagačních aktivit.
Navrhněte pro společnost komunikační plán včetně časového harmonogramu a rozpočtu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu související s danou problematikou.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a její činnost.
Analyzujte současné komunikační aktivity společnosti.
Zhodnoťte současný stav propagačních aktivit.
Navrhněte pro společnost komunikační plán včetně časového harmonogramu a rozpočtu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3th ed. Harlow: Pearson, 2007. ISBN 978-0-273-70693-9.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3th ed. Harlow: Pearson, 2007. ISBN 978-0-273-70693-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 40 bodů
Ing. Pavel Tempír:
Proč byl ze sociálních sítí doporučen právě Facebook a jaký konkrétní obsah by autorka doporučovala pro komunikaci přes sociální sítě? (odpověděla zcela)
Jaká je hodnotová propozice, kterou firma přináší zákazníkům? (odpověděla částečně)
Mgr. Irena Světlíková:
1. V závěrečné části práce hovoříte o měření účinnosti reklamního působení. Jaké metriky byste zvolila v případě například Facebooku či jiných Vašich návrhů z oblasti marketingové komunikace (s důrazem na online)? (odpověděla zcela)
2. Uveďte konkrétněji, jaká byste dala doporučení pro práci s Facebookem z pohledu marketingové komunikace, budování příznivých postojů, loajality a zapojení zákazníků? (odpověděla zcela)
3. Je měření lajků důvěryhodnou metrikou pro vyjádření postojů cílového publika? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Byl společností stanoven finanční limit pro komunikační plán? (odpověděla zcela)