Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování komunikačního plánu pro cestovní kancelář Primaroute pro rok 2017.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se převážně marketingových komunikací. Je zde popsáno, jaká média lze využít k propagaci firmy.
Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe a je zde zpracován komunikační plán, jehož nedílnou součástí jsou i analýzy PEST a SWOT.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the development of a communication plan for a travel agency Primaroute for the year 2017.
The theoretical part explains the basic concepts relating largely to marketing communications. It describes which media can be used to promote the company.
The practical part applies theoretical knowledge into practise and there is processed a communication plan, with an integral parts PEST and SWOT analysis.
Klíčová slova
Komunikační plán, Komunikační mix, Marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, communication mix, marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis.
Rozsah průvodní práce
64 s. (95 658 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování komunikačního plánu pro cestovní kancelář Primaroute pro rok 2017.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se převážně marketingových komunikací. Je zde popsáno, jaká média lze využít k propagaci firmy.
Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe a je zde zpracován komunikační plán, jehož nedílnou součástí jsou i analýzy PEST a SWOT.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the development of a communication plan for a travel agency Primaroute for the year 2017.
The theoretical part explains the basic concepts relating largely to marketing communications. It describes which media can be used to promote the company.
The practical part applies theoretical knowledge into practise and there is processed a communication plan, with an integral parts PEST and SWOT analysis.
Klíčová slova
Komunikační plán, Komunikační mix, Marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, communication mix, marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Popište firmu a její dosavadní komunikační aktivity.
Proveďte situační analýzu zákazníků, PEST a SWOT.
Vytvořte nový komunikační plán, jeho časový harmonogram a rozpočet.
Navrhněte způsoby měření efektivnosti nového komunikačního plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Popište firmu a její dosavadní komunikační aktivity.
Proveďte situační analýzu zákazníků, PEST a SWOT.
Vytvořte nový komunikační plán, jeho časový harmonogram a rozpočet.
Navrhněte způsoby měření efektivnosti nového komunikačního plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic Marketing Management. 7. vyd. USA: Cerebellum Press, 2012. ISBN 9781936572151.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic Marketing Management. 7. vyd. USA: Cerebellum Press, 2012. ISBN 9781936572151.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 60 bodů
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková:
1. Jak ovlivňuje CR podle Vás současný kurz české koruny? (Odpověděla zcela).
2. Píšete, že cílem je získat 15 nových zákazníků. Myslíte tím fyzické osoby nebo kolektivy? Jaký přínost očekáváte od 15 nových zákazníků fyzických osob? (Odpověděla zcela).
3. Který veletrh nebo výstavu můžete navrhnout cestovní kanceláři, aby se jej zúčastnila jako návštěvník? (Odpověděla zcela).
4. Co je největší hrozbou pro cestovní ruch v současnosti? (Odpověděla částečně).