Tato bakalářská práce bude zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti FORTEX AGS, a.s., konkrétně v divizi autosalon. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů ke zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části budou zpracovány poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a situačních analýzách, získané z dostupných literárních zdrojů. Praktická část se bude věnovat základním informacím o společnosti FORTEX AGS, a.s. a analýze současných komunikačních aktivit společnosti. V závěru se práce bude věnovat doporučením a návrhům ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
This thesis will focus on the marketing communications analysis in FORTEX - AGS, Inc., specifically in the showroom division. The main objective is to develop proposals to improve their current marketing communications.Work will be divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part will process knowledge about marketing, marketing communications and situational analyzes, obtained from available sources . The practical part will be devoted to basic information about the company FORTEX - AGS, Inc. and analysis of current communication activities. In the end, the work will be given to the recommendations and suggestions to improve marketing communications.
marketing mix, marketing communication, communication mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
81 s. (128 852 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce bude zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti FORTEX AGS, a.s., konkrétně v divizi autosalon. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů ke zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části budou zpracovány poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a situačních analýzách, získané z dostupných literárních zdrojů. Praktická část se bude věnovat základním informacím o společnosti FORTEX AGS, a.s. a analýze současných komunikačních aktivit společnosti. V závěru se práce bude věnovat doporučením a návrhům ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
This thesis will focus on the marketing communications analysis in FORTEX - AGS, Inc., specifically in the showroom division. The main objective is to develop proposals to improve their current marketing communications.Work will be divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part will process knowledge about marketing, marketing communications and situational analyzes, obtained from available sources . The practical part will be devoted to basic information about the company FORTEX - AGS, Inc. and analysis of current communication activities. In the end, the work will be given to the recommendations and suggestions to improve marketing communications.
marketing mix, marketing communication, communication mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Analyzujte marketingovou komunikaci vybraných konkurentů a proveďte dotazníkový průzkum.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení ke zlepšení současné marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Analyzujte marketingovou komunikaci vybraných konkurentů a proveďte dotazníkový průzkum.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení ke zlepšení současné marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FEINBERG, Fred M., Thomas C. KINNEAR a James R. TAYLOR. Modern marketing research: concepts, methods, and cases. 2nd ed. Mason, Ohio: South-Western, 2012. ISBN 978-113-3191-025.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
NAGYOVÁ, Ľudmila. Marketing. 1. vyd. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014. ISBN 978-80-552-1269-2.
Seznam doporučené literatury
FEINBERG, Fred M., Thomas C. KINNEAR a James R. TAYLOR. Modern marketing research: concepts, methods, and cases. 2nd ed. Mason, Ohio: South-Western, 2012. ISBN 978-113-3191-025.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
NAGYOVÁ, Ľudmila. Marketing. 1. vyd. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014. ISBN 978-80-552-1269-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Jiří Václavek:
Co je konkurenční výhodou divize FORTEXauto a kdo je jejím největším konkurentem? (Studentka zodpověděla otázku částečně.)
Ing. Hana Brišová:
1. Podle jakých kritérií jste provedla segmentaci cílových skupin zákazníků? Kdo je podle vás vyšší společenská třída? (str. 42) (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
2. Myslíte si, že lidé s měsíčním příjmem okolo 15.000 Kč si mohou dovolit koupit automobil Škoda půl roku starý? (Studentka zodpověděla otázku částečně.)
3. Odkud jste čerpala podklady pro SWOT analýzu, konkrétně její část OT? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)