V této práci bude cílem vytvořit PPC reklamní kampaň v systému Sklik pro Veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM. Bude zde detailně popsáno, jak reklamní kampaň nastavit a na jakém principu fungují jednotlivé dílčí kampaně. Dále zde bude vyhodnocena úspěšnost celé kampaně 2016 s porovnáním s kampaní 2015. Následovat bude posouzení nejefektivnější dílčí reklamní kampaně, nejúspěšnějšího banneru a textového inzerátu a nejvyhledávanějšího klíčového slova. Poté bude zpracována analýza webu firmy a bude uvedeno, jaký vliv měla reklamní kampaň na návštěvnost této stránky. V závěru budou napsána doporučení pro příští reklamní kampaň na Skliku.
Anotace v angličtině
In this graduation work my goal is going to create PPC advertising campaign in the Sklik system for STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair. Settings of the advertising campaign, as well as the work of particular researches, is going to be described in detail. Also the success of the whole campaign 2016 will be compared with the campaign 2015 and it will be evaluated. There will be appraisal of the most efficient partial advertising campaign, the most successful banner headline, text advertisement and the most sought-after keyword. Then the analysis of the company web will be elaborated. Also the influence of the advertising campaign on attendance of the website of the company will be measured. In conclusion there will be recommendation for next Sklik advertising campaign.
V této práci bude cílem vytvořit PPC reklamní kampaň v systému Sklik pro Veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM. Bude zde detailně popsáno, jak reklamní kampaň nastavit a na jakém principu fungují jednotlivé dílčí kampaně. Dále zde bude vyhodnocena úspěšnost celé kampaně 2016 s porovnáním s kampaní 2015. Následovat bude posouzení nejefektivnější dílčí reklamní kampaně, nejúspěšnějšího banneru a textového inzerátu a nejvyhledávanějšího klíčového slova. Poté bude zpracována analýza webu firmy a bude uvedeno, jaký vliv měla reklamní kampaň na návštěvnost této stránky. V závěru budou napsána doporučení pro příští reklamní kampaň na Skliku.
Anotace v angličtině
In this graduation work my goal is going to create PPC advertising campaign in the Sklik system for STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair. Settings of the advertising campaign, as well as the work of particular researches, is going to be described in detail. Also the success of the whole campaign 2016 will be compared with the campaign 2015 and it will be evaluated. There will be appraisal of the most efficient partial advertising campaign, the most successful banner headline, text advertisement and the most sought-after keyword. Then the analysis of the company web will be elaborated. Also the influence of the advertising campaign on attendance of the website of the company will be measured. In conclusion there will be recommendation for next Sklik advertising campaign.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se PPC kampaní na internetu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost ZLÍNEXPO, s.r.o.
Vypracujte situační analýzy firmy.
Vytvořte reklamní kampaň a zhodnocení její úspěšnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se PPC kampaní na internetu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost ZLÍNEXPO, s.r.o.
Vypracujte situační analýzy firmy.
Vytvořte reklamní kampaň a zhodnocení její úspěšnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Vyd. 1. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14rh ed. Harlow: Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
NONDEK, Lubomír a Lenka ŘENČOVÁ. Internet a jeho komerční využití. Vyd. 1. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-933-0.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Vyd. 1. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14rh ed. Harlow: Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
NONDEK, Lubomír a Lenka ŘENČOVÁ. Internet a jeho komerční využití. Vyd. 1. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-933-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 39 bodů
Oponent BP: 26 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Firma realizuje v současné době pouze jeden veletrh? (Odpověděl zcela).
2. Nebylo by vhodné na FB vkládat příspěvky i během roku? (Odpověděl zcela).
3. Vysvětlete na s. 72 "Používat pouze slova ve volné shodě". (Odpověděl zcela).
4. Proč jste u bannerů využil za cíl umístění tématu "děti a mateřství", "film" a "bulvár a celebrity"? (Odpověděl zcela).
Ing. Petra Hanáková:
1. Jak si autor vysvětluje, že nejúspěšnější klíčové slovo ve spojistosti s veletrhem Stavebnictví - Therm bylo "nábytek"? (Odpověděl zcela).
2. Považuje autor zvolenou kampaň přes platformu SKLIK za úspěšnou a propagaci veletrhu prospěšnou? Jakou jinou by na internetu případně doporučil? (Odpověděl zcela).
3. Jak si autor představuje v praxi možnost realizace virtuálního veletrhu, jak navrhuje v rámci SWOT analýzy? (Odpověděl zcela).