Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy ITvlaky a hlavním cílem je zdokonalení nástrojů marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy této práce, například komunikační plán, marketingová komunikace a komunikační nástroje.Praktická část je zaměřena na využití znalostí z části teoretické. Úvod obsahuje charakteristiku firmy a nynější marketingový mix. Následně jsou provedeny analýzy, například PEST analýza a SWOT analýza. Následující část rozebírá současné komunikační nástroje. V závěru této práce jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikačního plánu.
Annotation in English
The bachelor thesis discusses about communication plan of the ITvlaky and the main goal is improve the communication tools. The thesis is devided into two main parts, the teoretical part and practical part. The theoretical part describes basic terms of this thesis for example communication plan, marketing communication and communication tools.Practical part focuses on the use of the theoretical knowledge. The introductory part contains characteristic of the company and the actual marketing mix. Subsequently conducted analysis for example PEST analysis and SWOT analysis. Following part analysis actual communication tools. At the end of thesis, there are suggestion for improvements of the communication plan.
Keywords
Komunikační plán, komunikační mix, PEST analýza, SWOT analýza, reklama, osobní prodej, podpora prodeje
Keywords in English
Communication plan, communication mix, PEST analysis, SWOT analysis, advertising, personal selling, sales promotion
Length of the covering note
61 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy ITvlaky a hlavním cílem je zdokonalení nástrojů marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy této práce, například komunikační plán, marketingová komunikace a komunikační nástroje.Praktická část je zaměřena na využití znalostí z části teoretické. Úvod obsahuje charakteristiku firmy a nynější marketingový mix. Následně jsou provedeny analýzy, například PEST analýza a SWOT analýza. Následující část rozebírá současné komunikační nástroje. V závěru této práce jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikačního plánu.
Annotation in English
The bachelor thesis discusses about communication plan of the ITvlaky and the main goal is improve the communication tools. The thesis is devided into two main parts, the teoretical part and practical part. The theoretical part describes basic terms of this thesis for example communication plan, marketing communication and communication tools.Practical part focuses on the use of the theoretical knowledge. The introductory part contains characteristic of the company and the actual marketing mix. Subsequently conducted analysis for example PEST analysis and SWOT analysis. Following part analysis actual communication tools. At the end of thesis, there are suggestion for improvements of the communication plan.
Keywords
Komunikační plán, komunikační mix, PEST analýza, SWOT analýza, reklama, osobní prodej, podpora prodeje
Keywords in English
Communication plan, communication mix, PEST analysis, SWOT analysis, advertising, personal selling, sales promotion
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte firmu a popište její hlavní konkurenty.
Proveďte vybrané analýzy a na jejich základě stanovte efektivitu komunikačních nástrojů firmy.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení komunikačního plánu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Představte firmu a popište její hlavní konkurenty.
Proveďte vybrané analýzy a na jejich základě stanovte efektivitu komunikačních nástrojů firmy.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení komunikačního plánu.
Závěr
Recommended resources
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 8025102289.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134320.
KARLÍČEK, Miroslav, Marcela ZAMAZALOVÁ a kolektiv. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2011. ISBN 978-0-13-216712-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
Recommended resources
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 8025102289.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134320.
KARLÍČEK, Miroslav, Marcela ZAMAZALOVÁ a kolektiv. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1601-1.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Boston: Pearson Prentice Hall, 2011. ISBN 978-0-13-216712-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 42 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. Na str. 45 své bakalářské práce uvádíte, že zákazníkům není poskytována věrnostní sleva, pokud zákazník platí kartou. Jak jsou konkrétně evidovány nákupy zákazníka a jeho platby, aby zákazníkovi byla či nebyla poskytnuta věrností sleva? (Odpověděla zcela).
2. Mají dárkové poukazy, které firma nabízí, nějaké ochranné prvky proti případnému zneužití? (Odpověděla zcela).
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo je podle Vás největším konkurentem firmy? (Odpověděla zcela).
2. V tabulce 2 "Návštěvníci prodejny" je uvedeno, že prodejnu navštívilo ve sledovaném obddobí 128 osob. Všechny osoby uskutečnily nákup? (Odpověděla zcela).
3. Zdůvodněte Váš návrh igelitových tašek.(Odpověděla částečně).
4. V práci uvádíte, že nikdo z personálu nezná cizí jazyky. Jakým způsobem objednává zboží v zahraničí? (Odpověděla zcela).
Ing. Igor Laštůvka, dipl. ek, MBA, Ph.D.:
1. Jak vysoký je roční obrat e-shopu? (Odpověděla zcela).