Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto projektu je identifikace předmětu benchmarkingu, popis aktuálního stavu personálního marketingu u vybrané společnosti a zvolených partnerů benchmarkingu. Dále definování faktorů úspěchu a jejich porovnání se zjištěným stavem společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. Následné porovnání jednotlivých částí personálního marketingu u všech analyzovaných firem a konkrétní návrhy pro odstranění zjištěných nedostatků.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to identify of the current situation of HR marketing in HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd. in comparison with competitors and market leaders in the specified sector by the help of benchmarking project using publicly available sources. The theoretical part focuses on the particular phases of the project and parts of HR marketing. It is also important to clarify the Best Practice analysis with the meating of competition in this thesis. The first phase of this project is to identify the subject of the benchmarking, description of the present state of HR marketing in the selected company and other benchmarking partners. Furthermore, defining success factors and their comparison with the observed condition in HELLA. Subsequent comparison of the various parts of personal marketing in all analyzed companies and specific proposals to eliminate the defects found.
Klíčová slova
Benchmarking, personální marketing, konkurence, HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o., analýza Best practice
Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto projektu je identifikace předmětu benchmarkingu, popis aktuálního stavu personálního marketingu u vybrané společnosti a zvolených partnerů benchmarkingu. Dále definování faktorů úspěchu a jejich porovnání se zjištěným stavem společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. Následné porovnání jednotlivých částí personálního marketingu u všech analyzovaných firem a konkrétní návrhy pro odstranění zjištěných nedostatků.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to identify of the current situation of HR marketing in HELLA AUTOTECHNIK NOVA, Ltd. in comparison with competitors and market leaders in the specified sector by the help of benchmarking project using publicly available sources. The theoretical part focuses on the particular phases of the project and parts of HR marketing. It is also important to clarify the Best Practice analysis with the meating of competition in this thesis. The first phase of this project is to identify the subject of the benchmarking, description of the present state of HR marketing in the selected company and other benchmarking partners. Furthermore, defining success factors and their comparison with the observed condition in HELLA. Subsequent comparison of the various parts of personal marketing in all analyzed companies and specific proposals to eliminate the defects found.
Klíčová slova
Benchmarking, personální marketing, konkurence, HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o., analýza Best practice
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Popište současný stav společnosti v rámci personálního marketingu.
Proveďte analýzu personálního marketingu u konkurenčních firem.
Vypracujte analýzu Best practice.
Navrhněte řešení nalezených problémů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Popište současný stav společnosti v rámci personálního marketingu.
Proveďte analýzu personálního marketingu u konkurenčních firem.
Vypracujte analýzu Best practice.
Navrhněte řešení nalezených problémů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOUBEK, Ladislav. Praktická psychologie pro manažery a personalisty. Vyd. 1. Brno: Motiv Press, 2014. ISBN 978-80-87981-12-2.
MĚRTLOVÁ, Libuše. Řízení lidských zdrojů a lidského kapitálu firmy. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2014. ISBN 978-80-7204-907-3.
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-224-6.
SOUKALOVÁ, Radomila. Benchmarking jako informační zdroj o konkurenci: Benchmarking - the information resource about competition. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-731-8247-5.
STAPENHURST, Tim. The benchmarking book: a how-to-guide to best practice for managers and practitioners. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2009. ISBN 978-0-7506-8905-2.
TRACY, Brian. Zaměstnejte ty nejlepší lidi a udržte si je: 21 jednoduchých, osvědčených a ihned použitelných technik. Vyd. 1. Praha: Synergie, 2015. ISBN 978-80-7370-433-9.
Seznam doporučené literatury
KOUBEK, Ladislav. Praktická psychologie pro manažery a personalisty. Vyd. 1. Brno: Motiv Press, 2014. ISBN 978-80-87981-12-2.
MĚRTLOVÁ, Libuše. Řízení lidských zdrojů a lidského kapitálu firmy. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2014. ISBN 978-80-7204-907-3.
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-224-6.
SOUKALOVÁ, Radomila. Benchmarking jako informační zdroj o konkurenci: Benchmarking - the information resource about competition. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-731-8247-5.
STAPENHURST, Tim. The benchmarking book: a how-to-guide to best practice for managers and practitioners. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2009. ISBN 978-0-7506-8905-2.
TRACY, Brian. Zaměstnejte ty nejlepší lidi a udržte si je: 21 jednoduchých, osvědčených a ihned použitelných technik. Vyd. 1. Praha: Synergie, 2015. ISBN 978-80-7370-433-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Mgr. Iva Bursová, MBA:
Jaké metody personálního marketingu by autorka práce volila jako vhodné pro jednotlivé cílové skupiny - dle generací - X, Y, Z? (Odpověděla zcela).
Setkala se autorka při přípravě práce s některými metodami a formami personálního marketingu uváděnými v zahraniční literatuře či v zahraniční praxi, které doposud nebyly implementovány u zaměstnavatelů na území České republiky a byly by vhodnou inspirací? (Odpověděla zcela).
Ing. Petra Hanáková:
1. Které finanční a nefinanční benefity u zkoumané firmy považuje autorka zaměstnanci nejvíce oceňované a proč? (Odpověděla zcela).
2. Jaké jsou hlavní důvody malého zastoupení zaměstnanců a potencionálních uchazečů z Olomouce v dané firmě? Jaká opatření by autorka navrhla pro zlepšení tohoto stavu? (Odpověděla zcela).
3. V rámci školících programů autorka uvádí jako jeden z nich snídani se členy top managementu. Jakých pozicí se toto týká a jakým způsobem je zajišťována zpětná vazba? (Odpověděla zcela).